English

شهرداری سنندج را به چشم خدمت به مردم می بینم

شهردار منتخب سنندج گفت: به خدا قسم شهرداری سنندج را نه به چشم پست بلکه به چشم خدمت به مردم می بینم.

شهرداری سنندج را به چشم خدمت به مردم می بینم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سیدانور رشیدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن اندیشه قبل از قلم آمده است، پس کسانی که صاحب قلم هستند صاحب اندیشه‌ هستند.

وی گفت: رسالت انبیا این بوده که حق را به حق‌دار برساند و خبرنگاران به عنوان صاحبان قلم و اندیشه چنین رسالتی برعهده دارند.

شهردار منتخب سنندج افزود: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و چشم بصیر جامعه هستند و اگر اینگونه نباشد خیلی مسائل به درستی جلو نخواهد رفت.

وی اظهار کرد: برند بنده در چهار دوره پوسترهای انتخاباتی دبیر آموزش و پرورش بوده است و شاید در این چهارده سال خدمت در شورای شهر اشتباهاتی داشته‌ام اما سعی کردم که تمرین معنویت و اصلاح شدن کنم.

شهردار منخب سنندج افزود: مخالف طرح پیاده راه فردوسی سنندج در آن مقطع زمانی بودیم و دلیل آن هم هدف‌گذاری برای خرید کارخانه نساجی سنندج با 168 میلیارد تومان بود تا بتوانیم دستفروشان این پیاده‌راه در آن کارخانه ساماندهی کنیم.

وی عنوان کرد: سیاست‌زدگی مهمترین آفت شورا و شهرداری دوره قبلی بود لذا مواظب باشیم چهره‌های مردمی و سرمایه‌های شهر را با برخی مطالب لکه‌دار نکنیم.

شهردار منتخب سنندج اضافه کرد: مسئولیت شهرداری در این شرایط اقتصادی و کرونایی بسیار سخت است، کارهایی در بخش عمران در دوران شهردار قبلی آغاز شده که در این دوره ادامه پیدا خواهد کرد.

رشیدی با بیان اینکه تا زمان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یک مطالعات کامل و جامع در حاشیه شهر و هسته مرکزی انجام خواهد شد، گفت: در کنار تمام کارهای مطالعاتی و پروژه‌های عمرانی، پیوست‌های فرهنگی مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی اذعان کرد: برای حفاظت از عنوان شهر خلاق موسیقی سنندج، پررنگ‌تر موصوعات مرتبط را دنبال می‌کنیم.

شهردار منتخب سنندج افزود: پروژه‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری را تعریف خواهیم کرد و امیدواریم با همراهی مردم و اصحاب رسانه بتوانیم حرکت‌های خوبی در این راستا انجام دهیم.

وی ایجاد درآمد پایدار را از اولویت‌های خود دانست و گفت: از آنجایی که مردم، ادبیات اعضای شورای شهر است با مصوبه شورا کدهای درآمدی برای اشتغالزایی ایجاد خواهیم کرد.

رشیدی در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از مردم سنندج به دلیل اعتماد مجدد به وی و انتخابش به عنوان عضو شورا برای چهارمین دوره متوالی، گفت: چه در شورا و چه در شهرداری هدفی جز خدمت به مردم ندارم.

وی همچنین عنوان کرد: از اینکه علی‌البدل شورای ششم پاکبانی پاک از بدنه شهرداری است خوشحالم و از این بابت ناراحت نیستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه