English

رییس شورای اسلامی شهر سنندج:

اعضای شورای اسلامی دور ششم و شهردار معتقد به شفاف سازی هستند

رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اعضای شورای اسلامی دور ششم و شهردار سنندج به شفاف سازی معتقد هستند.

اعضای شورای اسلامی دور ششم و شهردار معتقد به شفاف سازی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزاد زارعی شامگاه دیروز دوشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: افرادی که به عنوان خبرنگار کار می‌کنند اگر امانتی که خدا در اختیار آنها گذاشته نتوانند به درستی جلو ببرند جامعه هم به درستی جلو نمی‌رود.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج افزود: قلم خبرنگاران می‌تواند به سمت مسیری حرکت کند که منجر به اصلاح جامعه شود.

وی تصریح کرد: رسالت خبرنگاری و اصحاب رسانه بسیار مهم است و لذا تعامل اصحاب رسانه با شورای دوره ششم ضروری است هر چند تعدادی از اعضای این دوره شورای شهر سنندج از بدنه جامعه رسانه‌ای و جز افراد فرهنگی هستند.

زارعی تصریح کرد: مهمترین تصمیم این دوره شورای شهر انتخاب شهردار بود که بر اساس مطالعات زیادی انجام گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه گفت: برخلاف آنچه در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است، شهردار منتخب سنندج یک‌شبه انتخاب نشده است بلکه این انتخاب بر اساس کار مطالعاتی انجام گرفته و با توجه به تخصص و توانایی شهردار منتخب، این انتخاب صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین آسیب متوجه شهرداری در دوره سرپرستی است اعضای شورا تصمیم گرفتند شهردار را زودتر انتخاب کنند و این انتخاب هم بدون هیچگونه فشار از سمت شخص حقیقی و یا حقوقی انجام شده است.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج همچنین گفت: شفافیت به معنای واقعی سیاست این دوره شورا است و خبرنگاران می‌توانند در تمامی جلسات رسمی شورا حضور داشته باشند.

وی افزود: توزیع عادلانه خدمت جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه در سطح شهر از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری در این دوره است.

زارعی گفت: تحقق این موضوع نیاز به همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف است و شهرداری و شورا به تنهایی در این راستا نمی‌تواند کار اساسی انجام دهند.

وی اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از دیگر اولویت‌های شورا و شهرداری دوره ششم است و امیدواریم با اتمام این پروژه‌ها بتوانیم پروژه‌های جدیدی را با توجه به نیاز و اولویت‌های شهر شروع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه