English

۳۳۰ عنوان برنامه همزمان با دهه امر به معروف در کردستان برگزار می شود/ مطالبه گری هدف خبرنگاران باشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر 330 عنوان برنامه در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

 330 عنوان برنامه همزمان با دهه امر به معروف در کردستان برگزار می شود/ مطالبه گری هدف خبرنگاران باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمود الله‌مرادی در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان ، با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: هرجا نیاز به آگاهی‌بخشی جامعه از وقایع و شرایط جوامع است پای خبرنگار وجود دارد.

وی تصریح کرد: خبرنگار به عنوان چشم بینا و بصیر هر جامعه می‌تواند در راستای هدایت جامعه به سمت و سوی تعالی کمک کند به این شرط که اتفاقات و رویدادها را براساس واقعیت منعکس کنند.

الله مرادی در ادامه افزود: شغل و حرفه خبرنگاری از مشاغل بسیار سخت و پردغدغه است و خبرنگاران در مسیر فعالیت خود با مشکلات و چالش‌های مختلفی مواجه هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مطالبه‌گری را ویژگی بارز خبرنگاران دانست و گفت: حیطه کار خبرنگاری با فعالین ستاد امر به معروف به نوعی بسیار به هم شباهت دارد و هر دو در مسیر مطالبه‌گری حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای خوب رسانه‌ای ورود به موضوع تپه شیخ سلام توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس بود که این کار رسانه‌ای منجر به رفع مشکلات مردم و به ویژه ساماندهی مزار 21 شهید در این نقطه شد.

الله‌مرادی در ادامه گفت: این دهه از فردا شروع و بیش از 330 برنامه مختلف در این بازه زمانی براساس روزشمار انجام گرفته اجرا خواهد شد.

وی ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین رویکرد و اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود: به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از همه اصحاب رسانه تقاضا داریم در حوزه آگاهی‌بخشی و نهادینه کردن این فرهنگ که تک‌تک افراد مردم امر به معروف و ناهی از منکر باشند به این ستاد کمک کنند.

الله‌مرادی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری از مسئولان دیگر اولویت مهم ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان است، عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است سعی کرده‌ایم افرادی تاثیرگذار و موثر در این حوزه مورد تشویق قرار گیرند.

وی اذعان کرد: در قالب رویکرد مطالبه‌گری موضوع مهم مقابله با افراد رانت خوار و کسانی که نسبت به مسئولیت‌های خود سهل انگار هستند رابه صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، نهضت حسینی، دولت کارآمد، مطالبه‌گر و احیای امر به معروف و نهی از منکر را شعار تعیین شده برای دهه امر به معروف و نهی از منکر امسال عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان، امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گری، امر به معروف و نهی از منکر  حمایت از تولید و صنعت، امر به معروف و نهی از منکر تشکل‌های مردمی مشارکت اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر مقاوت و ترویج فرهنگ، امر به معروف و نهی از منکر  نهاینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر نظارت همگانی، امر به معروف و نهی از منکر حریت و آزادگی و امر به معروف و نهی از منکر  تعامل با دولت کارآمد عناوین این 10 روز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه