English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد:

نهاد خانواده، هدف اصلی دشمنان ایران وانقلاب است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان اذعان داشت: امروز هدف اصلی دشمن نهاد وبنیان خانواده است.

نهاد خانواده، هدف اصلی دشمنان ایران وانقلاب است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمود الله مرادی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار و تبریک این مناسبت به اهالی رسانه استان افزود: خبرنگاران سرعت، دقت و امانت را در انتشار اخبار مورد توجه قرار دهند و می توانند در سالم سازی فضای جامعه کمک کنند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر کردستان با بیان اینکه برخی از مسئولین در کردستان به دلیل کم کاری مانع فعالیت‌های استاندار و برنامه‌ریزی‌ها شده‌اند، گفت: سپاه در ابعاد و حوزه‌های مختلف پیشقدم شده اما مگر چقدر توان دارد.

الله مرادی با بیان اینکه خبرنگاران ذوق و استعداد شخصی دارند و مسئولیت اجتماعی را بر عهده گرفته اند تا افکار عمومی را آگاه کنند تا جامعه هر روز بیشتر به سمت تعالی و پیشرفت برود،  اضافه کرد: امانت اهمیت زیادی در کار خبرنگاران دارد بنابراین نباید حب و بغض را در فعالیت خود وارد کنید.  

وی به خبرنگاران توصیه کرد حسن نیت را به عنوان یک معروف و اساس کار مدنظر قرار دهند و یادآور شد: باید مشکلات و مسائل جامعه را رصد کنیم تا با بیان آنها و تلاش برای حل آن جامعه‌ای آرمانی داشته باشیم.  

الله‌مرادی با اشاره به اینکه یکی از اصول اخلاقی خبرنگاری در نظر گرفتن خیر و صلاح جامعه است، تاکید کرد: جامعه‌ای عاری از فساد و مشکلات اجتماعی همان خیر و صلاح است که باید از سوی همگان رعایت شود.  

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار نباید برای منافع شخصی خود کوشش کند، گفت: خود خبرنگاران صادق باید در مورد افراد انگشت شماری که از خبرنگاری به عنوان رانت استفاده می کنند باید روشنگری کنند.  

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه خبرنگاران اگر در سنگر آگاهی بخشی فعالیت نکنند مدیون خون شهدا می‌شوند، افزود: امروز که دشمن جنگ همه جانبه علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده خبرنگاری شغل فرهنگی اثرگذاری برای مقابله با توطئه‌های دشمن است.  

وی یادآور شد: دشمن امروز حرکت‌های خزنده با چارچوبی که برای خود تعریف کرده به شکل تهدید از لای درز خانه‌ها ما وارد شده و باید با شگردهای خاص مقابل آن ایستاد.  

الله‌مرادی با بیان اینکه خبرنگاران جا پای رزمندگان دوران دفاع مقدس گذاشته‌اند،  اضافه کرد: افسران جنگ نرم که همان خبرنگاران هستند امروز باید بیشتر در قبال جامعه احساس وظیفه کنند.  

وی تاکید کرد: مهمترین هدف دشمنان از بین بردن کلمه مادر است چون اساس و بنیان خانواده مادر است و وقتی از جامعه کنده شد زمینه‌سازی برای انحراف فرزندان در آن جامعه فراهم می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: از بین بردن حرمت حلال و حرام، وابستگی فامیلی و محرم و نامحرم از جمله برنامه‌ریزی‌های دشمن است و با شبه‌سازی این برنامه‌ریزی را آغاز می‌کنند چون به دنبال بدبین کردن مردم به مسئولین نظام، ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه، تفرقه و دودستگی و کاشتن بذر بی اعتمادی در دل مردم نسبت به نظام  هستند.

وی با  بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی همه جانبه‌ای برای از بین بردن نهاد خانواده‌ کرده است،  خواستار حفظ و مدنظر قرار گرفتن چارچوب‌های ارزشی جامعه در برنامه‌های فرهنگی شد.  

الله مرادی همچنین با انتقاد از آتش زدن منابع طبیعی توسط برخی افراد ناآگاه گفت: هر قسمتی و جانداری اگر در این طبیعت از بین برود بر زندگی تاثیرگذار است و حتی اثر آن را در کشاورزی می‌بینیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اسراف را یک منکر اساسی دانست و اظهار داشت: تخریب محیط زیست هم یک منکر است که باید از آن دوری  کرد.

 امروز برای حل مشکلات جامعه نیاز به حرکت جهادی و از خودگذشتگی برای دیگران داریم و همه باید دست بدست‌هم داده و تلاش کنیم مشکلات جامعه که بخشی از آنها توطئه های دشمنان است، بر طرف شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه