English

تقویت فریضه امربه معروف لازمه فرهنگ سازی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: امر به معروف باید تقویت شود و لازمه این کار همت مضاعف همه آحاد جامعه و احساس مسئولیت در برابر فریضتین و نیز ایجاد بستر مناسب با فرهنگ سازی است.

تقویت فریضه امربه معروف لازمه فرهنگ سازی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمود الله مرادی ظهر امروز سه شنبه در مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه اظهار کرد: حکمت آفرینش انسان و جهان هستی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر بنیان شده و جامعه‌ای که بر اساس این اصل حرکت کند سعادتمند است و در صورتی که همه ما نسبت به امر به معروف و نهی از منکر کوشا و مسؤولیت پذیر باشیم بی‌شک شاهد بازتاب‌های  بسیار خوبی در کشور خواهیم بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: اکنون به برکت خون شهداء، جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل است و تمام ترس دشمنان اسلام از انقلاب اسلامی، پیشروی این دین الهی از طریق نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است.

الله مرادی تصریح کرد: امروز تهدیدات دشمنان مثل گذشته نیست، دشمن در قالب فضای مجازی یا همان جنگ نرم به شدت ملت‌های مسلمان را مورد هجمه قرار می‌دهد و از هر روزنه‌ای برای تخریب و شبیخون فرهنگی وارد خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد: امر به معروف باید تقویت شود و لازمه این کار همت مضاعف همه آحاد جامعه و احساس مسئولیت در برابر فریضتین و نیز ایجاد بستر مناسب با فرهنگ سازی است.

الله‌مرادی با اشاره به سلبی نبودن اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: 100 درصد کار امر به معروف و نهی از منکر ایجابی و فرهنگی است و باید با فرهنگ‌سازی در این راستا نقش‌آفرینی کنیم تا رسیدن به نتیجه مطلوب که همان نهادینه شدن فریضتین در بین همه آحاد جامعه است.

وی ضمن اشاره  به وظیفه و رسالت اصلی ستاد افزود: وظیفه ستاد این است که مردم بتوانند امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند و معتقدیم زمانی امر به معروف به آن جایگاه اصلی خود دست پیدا خواهد کرد که همه اعضای یک جامعه آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن قدردانی از دبیر سابق ستاد شهرستان، برای دبیر جدید آرزوی توفیق و سربلندی مسألت نموده و از طرف حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان حکم انتصاب سرهنگ امیرعباس امری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان را به وی اعطاء کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه