English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

برنامه های نوروزی باید در جهت سلامت و نشاط جامعه باشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: برنامه های نوروزی باید در جهت سلامت و نشاط جامعه باشد نه زدودن ارزش ها و اعتقادات دینی مردم چرا که مردم کردستان مردم متدینی هستند.

برنامه های نوروزی باید در جهت سلامت و نشاط جامعه باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمود الله مرادی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: در راستای چهار چوب های نظام جمهوری اسلامی و اهداف تعیین شده و حفظ ارزش های اسلامی و دینی ضرورت دارد همه مسئولین با رعایت قانون از دستاورد های انقلاب دفاع کنند.

وی گفت: ما قبل از انقلاب از نظر مسائل اجتماعی و فرهنگی در شرایط بدی قرار داشتیم در واقع انقلاب شکل گرفت که این وضعیت تغییر پیدا کند تا جامعه به سمت و سوی فرهنگ دینی و اسلامی حرکت کند.

الله مرادی عنوان کرد: امروز مردم مشکلات و گرفتاری هایی دارند که نیاز است مسئولین با تلاش شبانه روزی ثابت بکنند که مستخدم مردم هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: برنامه های نوروزی باید در جهت سلامت و نشاط جامعه باشد نه زدودن ارزش ها و اعتقادات دینی مردم چرا که مردم کردستان مردم متدینی هستند. ما در سال های گذشته انتقادات جدی به اجرای برنامه  ها داشتیم، چون در این برنامه ها نه اصول اخلاقی و نه اصول شرعی و اعتقادی مردم مورد توجه قرار نگرفته بود.

الله مرادی در ادامه تاکید کرد: به محض نزدیک شدن به انتخابات عده ای بوی کباب انتخاباتی به مشامشان می رسد و به کار های عوام فریبانه روی می آورند تا مردم را از مسیر درست و بینش و بصیرت واقعی منحرف کنند،  البته خوشبختانه مردم کردستان بسیار آگاه و با بصیرت هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر کردستان با اشاره به برنامه های فرهنگی درنوروزتاکید کرد: جریان های ضد انقلاب نباید میدان دار این نوع برنامه ها باشند و به همه ی افرادی که زمینه را برای چنین کارهایی فراهم می کنند هشدار می دهیم و اگر در جایی اصول و ارزش های انقلاب زیر سوال برود ،چه مسئول باشد و چه غیر مسئول در مقابلش خواهیم ایستاد.

الله مرادی همچنین گفت: توصیه ام به همه جوانان و مردم شریف استان این است به فرهنگ اصیل و آداب و رسوم و سنت ها در شادی ها و مراسمات توجه کنند.

و در پایان ضمن تشکر از تلاش های اصحاب رسانه بخاطر پوشش اخبار ستاد امر به معروف و نهی ازمنکراستان کردستان، ابراز امیدواری کرد که اصحاب رسانه در سال آینده یکی از بازوهای قدرتمند ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در مطالبه گری باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه