English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

شادی و نشاط مردم توسعه متوازن و هم جهت جامعه را میطلبد

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکرکردستان بیان کرد: متاسفانه تصور براین است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر مخالف شادی است در حالیکه ما بهترین زمینه‌ها رابرای شادی مردم فراهم می کنیم و زمانی مردم شاد می‌شوند که توسعه به صورت متوازن و هم جهت در کل استان شکل بگیرد و این کار وقتی تحقق پیدا می‌کند که همه بخش‌ها با هم حرکت کنند.

شادی و نشاط مردم توسعه متوازن  و هم جهت جامعه را میطلبد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان محمود الله‌ مرادی ظهر امروز در نشست خبری باخبرنگاران رسانه‌های استان که به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات ستاد امر به معروف ونهی از منکر برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی، بیان کرد: ستاد امر به معروف همواره افتخار میکند که بیشترین همکاری را با جامعه رسانه‌ای در استان دارد واز همه اصحاب رسانه که همواره همراه ستاد امر به معروف هستند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه معروفات می تواند ریشه بسیاری از منکرات را در جامعه ریشه کن کند گفت:چنانچه رسانه ها به دور از حب و بغض قلم بزنند در راستای همراه بخشی به جامعه تلاش کرده اند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر کردستان گفت:متاسفانه امروز بحث نقد و نقد پذیری در جامعه ما دو وجه نامناسب پیدا کرده که یکی بانقد کردن تبر به ریشه می زند تا منافع خود تامین شود و دیگری که باید نقد پذیر باشد براشفته شده و از دیگران انتقاد می کند. 

 الله مرادی افزود: روزی که جمهوری اسلامی شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را سر داد، معنی این آزادی بر مبنای حیوانیت نبود بلکه ازادی زمانی مطرح شدکه در بند اسارت نفس ازاد و دارای اندیشه شویم تاجامعه اداره شود.

وی گفت: آزادی در جمهوری اسلامی به این معناست که خود ما آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم و جامعه را به این عمل خیر نیز دعوت کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر اضافه کرد: متاسفانه برخی از ما مسوولان وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرند فراموش می‌کنند که مسوولند و این مسولیت را به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و حضور در صحنه ملت بدست اورده اند به عبارتی اگر مردم نباشند هیچ مسوولیت و جایگاهی معنا پیدا نمی‌کند.

الله مرادی افزود: ما از تلاش‌های محرز استاندار کردستان در بحث ایجاد اشتغال در استان تقدیر می‌کنیم  اما عده‌ای به دنبال این هستند که این حرکت به نتیجه نرسد این افراد حتی جهت غلط می‌دهند و به جای توسعه کردستان گرا به سمت افراد دلسوزی دارند که خالصانه و بدون هیچ نظر سویی مسایل را مطرح می‌کند.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی اقتصادی جامعه که تعداد زیادی برای تامین معیشت خود با مشکل مواجه شدند، منطقی نیست که برای بازدید و کلنگ زنی چند پروژه دراستان توسط وزیر، بالگردی به مبلغ  میلیون تومان برای یک روز اجاره شود.

دبیر ستاد امر به معروف اضافه کرد: نباید کل وقت جامعه را صرف این کنیم که تنها نماد کردستان دستمال رقص باشد در حالی که سایر استان‌هایی مانند اصفهان برخورداری و توسعه را به عنوان نماد به کشور معرفی می‌کنند

الله مرادی با بیان اینکه ما مخالف بی‌بند و باری هستیم چه در توسعه، چه در اقتصاد و فرهنگ، شدیدا جلو آن ایستادگی میکنیم افزود: ضمن اینکه این نقش نباید تنها تک‌بعدی باشد بلکه جراید و رسانه‌ها هم می‌توانند کمک کنند به شرط اینکه قلمشان در راستای رضای خداوند بچرخد و اول خوبی‌ها و کارهای مثبت ادارات را منعکس کنند بعد انتقاد از کمبودها و ضعف‌ها داشته باشند و این توصیه ستاد امر به معروف استان کردستان است.

وی گفت:رسانه‌ها باید در راستای سالم‌سازی فضای جامعه اقدام نمایند چرا که اصحاب رسانه و خبرنگاران وظایفی دارند که باید به درستی آن را انجام دهند چرا که کمک رسانه‌ها به موفقیت دستگاه‌ها و ستاد امر به معروف و کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه