English

در پی ادعای اقامت منسوبان مسوولان ایرانی در آمریکا مطرح شد؛

درخواست احمدی نژاد از ترامپ

رییس جمهور سابق ایران در یادداشتی که در فضای مجازی منتشر شد از رییس جمهوری آمریکا خواست اسامی منسوبان به جمهوری اسلامی را که اجازه اقامت دارند، اعلام کند.

درخواست احمدی نژاد از ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج در بخشی از یادداشت محمود احمدی نژاد با اشاره به ادعای داشتن اقامت آمریکا از سوی برخی نزدیکان مسوولان ایران، آمده است: متاسفانه عده ای از وابستگان به مقامات ارشد کشور طی چند دهه از فرصت هایی که ملت با فداکاری کم‌نظیر خلق کرده است، در جهت منافع شخصی سو استفاده کرده و می‌کنند و به اموال ملت دست‌اندازی می‌نمایند. این رفتار ضربه سنگینی به عواطف مردم و همچنین اقتصاد ملی و معیشت خانوارها وارد کرده است.

وی در ادامه به اظهار نظر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه منسوبین به مسوولان جمهوری اسلامی مقیم آمریکا هستند و مقادیر ثروت آنان را در اختیار دارد، ولی طبق قوانین آمریکا اجازه انتشار این اسامی را ندارد، نوشت: قطعاً شرافت انسانی اقتضا می کند و ملت ایران نیز می خواهد که تمام اسامی و اطلاعات و نحوه اخذ اجازه اقامت این افراد را با اسناد قابل راستی‌آزمایی منتشر نمایند. اگر اطلاعات مورد ادعای ایشان صحیح و قابل راستی‌آزمایی باشد ملت ایران به خوبی آگاه و قادر است که اصلاحات لازم را در کشور اعمال نماید. و اگر اطلاعات مورد ادعا مخدوش باشد تغییر رفتار و عذرخواهی از ملت ایران ضروری خواهد بود.

در پایان این یادداشت تاکید شده است: در هر دو صورت بهانه قرار دادن و سواستفاده از رفتار نادرست احتمالی برخی از وابستگان به دولتمردان، برای فشار به ملت بزرگ ایران نمی تواند اقدامی انسانی و منطقی تلقی گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه