English

اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه یزد برگزار می شود

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد گفت: پس از یکسال ارتباط مستمر و ارزیابی رسانه های استان، مراسم اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه با حضور مقام های محلی و کشوری با رعایت پرتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه یزد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین عباس زاده مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد در این رابطه اظهار داشت: در مراسم اختتامیه که در آستانه روز خبرنگار در عصر روز 16 مرداد برگزار خواهد شد، علاوه بر مقام های استانی، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه نیز حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه یزد را ایجاد ارتباط مستمر، علمی و هدفمند بین دستگاه قضایی و اصحاب رسانه و همچنین ایجاد یک رقابت سالم و برای توسعه‌ی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از رویدادهای حوزه‌ی حقوق و قضا دانست و افزود: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تحقق اهداف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این جشنواره است.

دبیر نخستین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد، به بررسی کیفی آثار رسیده به بخش های اصلی و ویژه اشاره کرد و بیان داشت: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، آثار واصله به دبیرخانه جشنواره، توسط هیئت داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نفرات برگزیده تعیین گردیدند.

در خصوص بخش رسانه نیز، افزود: ارزیابی کمّی عملکرد رسانه ها در یک سال اخیر در ارتباط با دستگاه قضایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در این بخش نیز رسانه های برتر در چهار قالب خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، روزنامه های سراسری  و نشریات محلی به صوت مجزا تعیین گردید.

این مقام مسئول، گفت: تعریف برنامه های آموزشی، با هدف ارتقاء دانش حقوقی اصحاب رسانه و همچنین ایجاد زمینه هایی برای شناخت بیشتر از ظرفیت و اثر گذاری رسانه ها در مسیر تحقق اهداف دستگاه قضایی از دیگر اهدافی بود که در این جشنواره دنبال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه