English

دیدار سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان

سه تن از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران دیدار و گفتگو کردند.

دیدار سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان در دیدار با سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران که با هدف برنامه ریزی در راستای هفته خبرنگار و ایجاد تعاملات مطبوعاتی برگزار شد، گفت: در شرایط بحرانی کرونا خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همچنان در جبهه مقدم اطلاع رسانی فعالیت داشته و بدون هیچ چشم داشتی رسالت خود را ایفا می کنند.

منصور گلناری همچنین از مشکلات و مسائلی که این قشر زحمتکش دارند سخن گفت و افزود: انتظار می رود ادارات و نهاد مختلف دولتی و خصولتی در کنار ایثار این قشر، مناسب مختص روز خبرنگار را پاس داشته و با دید مثبت به یاری و رفع کمبودهای مالی ایشان بپردازند.

وی ادامه داد: بانک مهر ایران که از جمله معدود بانک های قرض الحسنه با کارمزد 4 درصدی است می تواند با همراهی خانه مطبوعات در قالب ارائه تسهیلات آسان قسمتی از مشکلات قشر مطبوعات را کاهش دهد.

اسفندیاری سرپرست بانک مهر ایران نیز با تاکید بر همراهی خبرنگاران اظهار داشت: این بانک نیز همچون بانک های دیگر خارج از دستور العمل ها نمی تواند ارائه خدمت کند اما با توجه به اینکه این قشر را به لحاظ مادی ضعیف می داند، تمام توان خود را برای همراهی بیشتر در تسهیل تضامین خواهیم داشت.

مریم کربلایی مدیرکمیته رفاهیات خانه نیز ادامه داد: ارتباط با رسانه ها می تواند برای مجموعه اخبار و اطلاع رسانی این بانک شرایط مطلوبی را ایجاد نماید.

وی گفت: در صورتی که روابط عمومی بانک قرض الحسنه بتواند همراهی های خبر خود را از کانال خانه مطبوعات به انجام رساند می توان انتظارات این بانک را در تسریع انتقال اخبار برآورده نمود

زینب هاشمی مشاور امور بانوان نیز در این دیدار اظهار داشت: از آنجا که اعضای خانه مطبوعات دارای مشاغل مختلف رسانه ای در سطح استان هستند انتظار می رود برای ایجاد تسهیلات مناسب به تفکیک اقشار این صنف توجه شده و برای تامین نیازهایی همچون خرید لب تاب، سیستم های ضبط صوت، دوربین های عکاسی و همچنین برای مدیران رسانه ها با ارائه تسهیلات لازم به سرمایه در گردش مالی این عزیزان کمک رسانی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در میان اعضای خانه مطبوعات استان، زنان سرپرست خانوار و دختران با سن بالایی هم عضو هستند، انتظار می رود؛ دید مساعدتری برای بحث تضامین در نظر گرفته شود.

در پایان مدیرروابط عمومی این بانک تصریح کرد: با توجه به طرح کالاکارت در بانک قرض الحسنه مهر ایران برای تامین خرید مایحتاج خبرنگارن، طراحان و عکاسان مجموعه خانه مطبوعات می توان تنها با در دست داشتن معرفی نامه و تکمیل مراحل اداری از فروشگاه های موردتوافق این بانک استفاده نمایند.

وی افزود در حال حاضر در تلاشیم که بازپرداخت تسهیلات طرح مذکور را به مدت زمان 18 ماهه برسانیم.

اسفندیاری اظهار گفت: امیدواریم بتوانیم به مناسبت روز خبرنگار ده فقره تسهیلات 5 میلیون تومانی در کنار دیگر خدماتی که مطرح شد به قشر زحمتکش خبرنگار ارائه دهیم و در صورت مساعدت و همراهی تهران ده فقره تسهیلات دیگر نیز در ماه های آتی بدون نوبت و ضریب گیری حساب های بانکی به اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان ارائه خدمت کنیم.

به گزارش موج ؛  مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان نیز در پایان ضمن قدردانی از همراهی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: از آنجا که تعداد اعضای خانه اصفهان بیش از 300 نفر هستند تلاش می کنیم با انجام قرعه کشی بتوانیم افراد محق را برای دریافت تسهیلات به این بانک معرفی نماییم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه