English

ساماندهی ارتباط رسانه با مجموعه قضایی یزد با جشنواره عدلیه و رسانه

رییس روابط عمومی دادگستری یزد گفت: یکی از اهداف جشنواره عدلیه و رسانه، سامان دهی ارتباطات اصحاب رسانه با مجموعه قضایی استان یزد است.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین عباس زاده مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد ، گفت: هدف جشنواره عدلیه و رسانه، ایجاد یک ارتباط دو سویه و هدفمند با رسانه ها و اقدامی در جهت تحقق عدالت رسانه ای است.

حسین عباس زاده، در نشست مشترک شورای قضایی استان یزد با شورای روابط عمومی های دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان یزد، افزود: یکی از اهداف جشنواره عدلیه و رسانه، سامان دهی ارتباطات اصحاب رسانه با مجموعه قضایی استان و بهره گیری از ظرفیت بی بدیل رسانه ای استان در جهت ارتقاء آگاهی های عمومی و حقوقی آحاد جامعه است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سالهاست به اطلاع رسانی هنرمندانه از تأکید دارند و رویکرد ریاست قوه قضاییه نیز بر اطلاع رسانی سریع، صحیح و هدفمند از فعالیت های دستگاه قضاست، لذا باید در استان نیز در این زمینه برنامه ریزی دقیق و کاملی صورت پذیرد.

این مقام مسئول، به تغییر رویکرد رسانه ها از سنتی به مدرن اشاره کرد و بیان داشت: در عصری که هر فرد با یک گوشی هوشمند در لحظه به رصد اخبار و اطلاعات می پردازد و خود می تواند به مثابه یک رسانه قدرتمند عمل کند، به روز رسانی شیوه های اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای اقدامی اجتناب ناپذیر است.

وی حمایت مدیران دستگاه های وابسته به قوه قضاییه از روابط عمومی های ادارات متبوع خود را خواستار شد و گفت: با راه اندازی صفحات عدلیه، عملاً دادگستری بیشتر دیده شد و انتظار است دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان نیز از این فرصت ایجاد شده بیشتر بهره گیرند.

عباس زاده ابراز داشت: هدف اطلاع رسانی در دستگاه قضایی، انتفاع مردم است که می تواند در قالب خبر، گزارش و  آموزش و فرهنگ سازی متجلی گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی