English

رییس کل دادگستری یزد برای بازدید به عقدا و اردکان می رود

رییس دادگستری یزد جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی و دیدار با قضات و کارکنان دو حوزه قضایی به عقدا و اردکان سفر می‌ کند.

رییس کل دادگستری یزد برای بازدید به عقدا و اردکان می رود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین عباس زاده مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد از سفر رئیس کل دادگستری در رأس یک هیئت عالی قضایی به حوزه‌های قضایی عقدا و اردکان خبر داد و بیان کرد: رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه سلسله بازدید‌های خود، روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه جاری به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی استان یزد جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی و دیدار با قضات و کارکنان این دو حوزه قضایی به عقدا و اردکان سفر می‌کند.

وی گفت: بررسی و مطالعه و نظارت بر پرونده‌های مُسن این حوزه‌های قضایی با هدف کاهش آمار پرونده‌های معمر و مُسن یکی از اهداف این سفر است.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: در این بازدید یک روزه هر یک از معاونین به بررسی دقیق مسائل و مباحث مرتبط با حوزه خود خواهند پرداخت و در نهایت در یک جلسه با حضور کلیه کارکنان اداری و قضایی نتایج بررسی ارایه و راهکار‌های افزایش بازده و کارکرد بازگو خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ویژه رئیس کل دادگستری استان یزد در سفر و بازدید از حوزه‌های قضایی دیدار با مردم و مراجعین به دادگستری است، که در این سفر نیز متقاضیان دیدار با نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد از قبل با هماهنگی با روابط عمومی این حوزه‌های قضایی، تقاضای ملاقات را ارایه نمایند.

عباس زاده با اشاره به برنامه فشرده هیئت بازرسی دادگستری استان یزد در سفر یک روزه به حوزه‌های قضایی عقدا و اردکان، گفت: وقت تعیین شده برای ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان یزد در حوزه قضایی عقدا، ۷:۳۰ صبح و برای حوزه قضایی اردکان نیز یک ساعت قبل از اذان ظهر اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه