English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت:

دستگیری ۸ متخلف زیست محیطی در مازندران

​مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، کیاسر و بهشهر 8 متخلف زیست محیطی را دستگیر کردند.

دستگیری 8 متخلف زیست محیطی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست یک شکارچی غیرمجاز حین گشت زنی در منطقه هراز به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر و در مأموریت دیگری دررودخانه گرمرود بخش دشت سریک صیاد غیرمجاز را به همراه یک دستگاه لانسر ماهیگیری و 10 قطعه ماهی دستگیر کردند.

همچنین مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل یک متخلف حرفه ای که اقدام به قاچاق چوب در مناطق جنگلی آمل می کرد، طی مدموریت شبانه در منطقه شناسایی و به همراه یک قبضه سلاح و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

دو متخلفی که اقدام به آتش زدن کاه و کُلِش در زمین های شالیزاری آمل می کردند توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

در مأموریت دیگری، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری مأموران نیروی انتظامی با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف در منطقه کوهستانی لاریجان را بازرسی و یک بهله عقاب طلایی کوهی تاکسیدرمی شده کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی منطقه هفت خال از یک شکارچی حین شروع به شکار یک قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بهشهر نیز مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع هزارجریب یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

به گزارش موج مازندران، متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه