English

در جلسه شورای پروژه مهر ناحیه ۲ ساری مطرح شد:

پروژه مهر حاصل تفکر جمعی برای ارتقاء آموزش و پرورش است

پنجمین جلسه شورای پروژه مهر ناحیه 2 ساری با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران برگزار شد.

پروژه مهر حاصل تفکر جمعی برای ارتقاء آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی سهرابی در پنجمین جلسه پروژه مهر 1400 ناحیه دو ساری با قدردانی از مدیریت و کارگروه های ناحیه دو ساری اظهار داشت: انتظار داریم همچون گذشته در ثبت سفارش کتب درسی، ثبت نام دانش آموزان و تشکیل به موقع جلسات گارگروهها و ارسال مصوبات و نتایج آن به دبیرخانه، ساماندهی نیروهای انسانی به طور مصمم و مداوم پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

وی ادامه داد: باید با بهره گیری از تمامی امکانات موجود و به کارگیری نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای سازنده‌ صاحب نظران اعم از همکاران اداری و آموزشی، مدیران و اولیای محترم دانش آموزان در جهت بازگشایی به موقع مدارس و هدایت نیروی انسانی تلاش وافری صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری نیز گفت:  پروژه مهر را حاصل تفکر جمعی برای ارتقاء آموزش و پرورش دانست و گفت: پروژه مهر در اولویت و دغدغه همه ماست و قطعاً با داشتن پروژه مهر خوب و باکیفیت به مهری با نشاط و شاداب دست پیدا می‌کنیم.

پریسا خورشیدی پروژه مهر را یک برنامه مشارکتی بزرگ دانست و بیان داشت: پروژه مهر یک برنامه فراسازمانی است که در اجرای آن نیاز به حمایت و مشارکت سایر دستگاهها داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه