English

احمد اسکندری نسب خبر داد :

توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها و مناطق استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها و مناطق استان در قالب پروژه مهر خبر داد.

 توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان در شهرستان ها و مناطق استان کرمان

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین توزیع تجهیزات هنرستانی به شهرستان ها و مناطق استان گفت: تجهیزات کارگاهی هنرستان ها از محل اعتبارات ملی و استانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت عقد قرارداد با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از کارخانجات تولید داخل و در قالب تجهیزات ایران ساخت، تهیه و در مناطق توزیع می شود.

وی ضمن تشکر از زحمات حوزه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان در پیگیری و تأمین تجهیزات کارگاهی استان، به روز رسانی تجهیزات کارگاهی هنرستان ها را که از عوامل تأثیرگذار در ارتقای کیفیت آموزشی توصیف و با اشاره به اسناد بالادستی برنامه ششم توسعه نسبت به تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستان ها تأکید کرد.

اسکندری نسب با بیان این که در سال تحصیلی 1400-1399 با مدیریت توسعه متوازن در سطح مناطق جذب هنرجو در هنرستان ها حدود ۱۰ درصد رشد داشته، افزود:  ادامه فرآیند ارتقای کمی آموزش های هنرستان‌ها مستلزم به روز رسانی و تأمین تجهیزات کارگاهی است و در این راستا کمک و همکاری همه دستگاه ها به ویژه مجمع خیران را خواستار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه توسعه کمی و ایجاد رشته محل های جدید در مناطق بر اساس آمایشی و نیاز مناطق است، اظهار کرد: توزیع تجهیزات نیز بر اساس شاخه های تحصیلی با اولویت بندی رشته محل های جدید، تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی انجام گرفته است.

اسکندری نسب با بیان اینکه بیش از ۳۸ درصد دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش تحصیل می کنند، گفت: در سال تحصیلی گذشته استان کرمان در زمینه توسعه رشته فنی و حرفه ای رتبه اول کشوری را از آن خود کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در اداره کل آموزش و پرورش استان تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان توسط شرکت های دانش بنیان به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان اهدا شده است.

بر پایه این گزارش: مرحله دوم تجهیزات کارگاهی هنرستان های مناطق تابعه استان در سال ۱۴۰۰ که از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت های مردمی خریداری شده بود با حضور مدیر کل و معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در قالب کاروان تجهیزات بین مناطق توزیع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه