English

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در گفتگو با موج:

امسال پروژه مهر طبق شرایط مناطق و محلات اجرا می شود

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا پروژه مهر به گونه ای دیگر و طبق شرایط مناطق و محلات اجرا می شود.

امسال پروژه مهر طبق شرایط مناطق و محلات اجرا می شود

مهدی منتجب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، مدرسه محوری و ایمنی و بهداشت و کیفیت بخشی آموزش مجازی را  شعار پروژه مهر امسال خواند و در بحث اجرای پروژه مهر مدارس اظهار کرد:امسال با وجود بیماری کرونا پروژه مهر به گونه ای دیگر و طبق شرایط مناطق و محلات اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  تغییراتی در اجرای پروژه مهر مدارس ایجاد شده است، افزود: هفت کارگروه مدارس برای بازدید از ۱۶۵مدرسه و  پروژه ها و سرکشی جهت  بررسی فعالیت ها به مدارس خواهند رفت و اگر مدرسه ای دچار مشکل بود با پیگیری موارد ایمنی و آموزشی آن برطرف خواهد شد؛ همچنین  برای بهتر اجراشدن پروژه های مدارس و حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس دو کارگروه سلامت و بهداشت و کارگروه رسانه نیز به این پروژه  اضافه شده است.

منتجب تصریح کرد: پروژه مهردر شهرستان خمینی شهر بومی سازی شده و شصت وچهار آیتم برنامه ریزی شده که  به مدیران  مدارس پیشنهاد شده و فرآیند بهداشت در اولویت این برنامه ها قرار دارد.

وی از ارسال شیوه نامه پروژه مهر توسط وزارتخانه  اطلاع داد و گفت: کلیه موارد ذکر شده منطبق با شرایط منطقه و محله مورد نظر اجرا خواهد شد.

این مقام فرهنگی مدرسه محوری، ایمنی و بهداشت ،کیفیت بخشی آموزش مجازی را  شعار پروژه مهر امسال خواند و تذکر داد: در شهرستان خمینی شهربا شیوع بیماری کرونا آموزش دروس به دانش آموزان  مجازی می شود و امسال با ادامه وجود این بیماری آموزش برای خانواده ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

منتجب از ثبت نام  ۳۳۷۹ نفر در سامانه سناد خبرداد و افزود: به خانواده ها اطمینان می دهیم آموزش به بهترین نحو انجام می شود.

وی از طرح های آموزشی در حال انجام ویژه دانش آموزان سخن گفت و ادامه داد: انیمیشنهای آموزشی جهت آموزش به دانش آموزان درحال ساخت است و در بخش بایدها و نبایدها تدوین گردیده تا والدین در خانه همراه فرزندان آن را انجام دهند تا  فرزندان ، آمادگی لازم جهت ورود به مدرسه پیدا کنند.

وی بیان کرد: شروع سال تحصیلی طبق آخرین مصوبات وزارتخانه 15شهریور ماه ابتدای سال تحصیلی است ودر فرایند های تحصیلی و آموزشی مشکلی نیست.

منتجب توضیح داد: طبق ستاد کرونای شهرستان 3 وضعیت برای دانش آموزان در نظر گرفته شده که با وجود وضعیت عادی و سفید روند آموزش حضوری طی می شود و با وضعیت زرد فضای مجازی وارد آموزش می شود و در صورت وضعیت نارنجی فقط از طریق شبکه های مجازی آموزش ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در پایان تاکید کرد: روند پروژه مهر شبکه بهداشت و درمان و شهرداری باید تعاملات لازم  با اداره آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند و خانواده ها می توانند جهت رسیدگی به شکایات با شماره تلفن ۳۲۲۲۹۶۸۲جهت پیگیری تخلفات مدارس تماس حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه