English

هرمزگان گرم تر می شود

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از امروز در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و گرمای هوا از فردا؛ جمعه در مناطق شرقی استان محسوس‌تر خواهد بود.

هرمزگان گرم تر می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان از امروز (14 مرداد) در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و گرمای هوا از فردا؛ جمعه در مناطق شرقی استان محسوس‌تر خواهد بود.
گفتنی است؛ در ساعات بعدازظهر امروز در مناطق مرتفع استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست، با توجه به ملایم بودن سرعت باد، در جزایر خلیج فارس احتمال کاهش دید افقی دور از انتظار نخواهد بود. در سایر مناطق استان شرایط جوی نسبتاً آرام و در طول روز با غبارمحلی پیش بینی می‌شود.
وضعیت دریا در محدوده سواحل استان نسبتاً آرام است، اما توصیه می‌شود با توجه به مواج بودن مناطق شرقی دریای عمان از تردد شناور‌های سبک به این مناطق خودداری شود.
طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از امروز تا اوایل هفته آینده با توجه به تشدید باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، در برخی نقاط شرقی استان افزایش سرعت باد و احتمال گردوغبار دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه