English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

بارندگی در مناطق مرتفع هرمزگان/ افزایش دما طی هفته جاری

طبق گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، با ادامه فعالیت سامانه بارشی ناپایداری های جوی و دریایی در این استان ادامه دارد، لذا توصیه می شود شهروندان از از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

بارندگی در مناطق مرتفع هرمزگان/ افزایش دما طی هفته جاری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز (11 مرداد ماه) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان، وقوع رگبار باران، رعد و برق و تند باد لحظه‌ای در مناطق مرتفع استان پیش بینی می‌شود، این بارندگی‌ها از بعدازظهر بیشتر در بشاگرد، حاجی آباد، بستک، ارتفاعات رودان و بخش مرکزی است.

در سایر مناطق استان که شرایط بارشی فراهم نیست، افزایش سرعت باد همراه با گردوخاک موقتی پیش بینی می‌شود، همچنین دریا نیز تا ساعات ظهر نسبتا آرام است، اما از بعدازظهر و اوایل شب، تنگه هرمز با افزایش سرعت باد متلاطم می‌شود.

بر اساس داده های اداره کل هواشناسی هرمزگان، این ناپایداری جوی و دریایی تا پس فردا در استان ادامه دارد و با توجه به سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی توصیه می شود شهروندان این مناطق از رفت و آمد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از نظر دمایی نیز از روز چهارشنبه در بیشتر نقاط استان افزایش دو تا ۴ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه