English

به توصیه مدیریت بحران استانداری هرمزگان؛

شهروندان هرمزگانی از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از احتمال وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات استان خبر داد و از شهروندان خواست تا از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری کنند.

شهروندان هرمزگانی از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه با وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات استان هرمزگان و احتمال طغیان رودخانه های فصلی، از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

 وی ضمن اعلام این مطلب، عنوان کرد: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان تا روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه سامانه فصلی همراه با رشد ابرهای همرفتی در استان فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقویت سامانه فصلی در استان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق، افزایش  سرعت باد با احتمال گرد و خاک را در پی دارد که می تواند موجب بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، گرد و خاک و کاهش میدان دید شود.

حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در استان، عنوان کرد: ارتفاعات استان هرمزگان شامل شهرستان های بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات مرکزی استان از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: به همین منظور از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه