English

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد:

مراکز تزریق واکسیناسیون فرهنگیان هر شهرستان مشخص شده است

معاون سلامت آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: پنج مرکز مجزا مخصوص فرهنگیان و ۹ مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون فرهنگیان در استان یزد دایر است.

مراکز تزریق واکسیناسیون فرهنگیان هر شهرستان مشخص شده است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مصطفی خلیلی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از شروع واکسیناسیون فرهنگیان در این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و وزارت بهداشت مقرر شد که فرهنگیان سراسر  کشور  در مردادماه واکسیناسیون عمومی شوند.

وی افزود: خوشبختانه در استان یزد از ابتدای مرداد جلسات و رایزنی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای هماهنگی امور انجام گرفته و مراکز تزریق واکسیناسیون هر شهرستان مشخص شده است.

معاون سلامت آموزش و پرورش استان، افزود: در حال حاضر پنج مرکز مجزا مخصوص فرهنگیان و ۹ مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون این قشر در استان دایر است.

وی با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون فرهنگیان همزمان با عید سعید غدیر خم، افزود: در صورت به موقع رسیدن واکسن دوز اول واکسیناسیون تا ۲۰ مرداد و دوز دوم تا ۲۵ شهریور به پایان خواهد رسید تا آمادگی برای بازگشایی مدارس صورت بگیرد.

خلیلی ادامه داد:  در استان یزد حدود ۲۷ هزار معلم در قالب نیروی رسمی، پیمانی، حق التدریسی و بسته حمایتی و غیر انتفاعی قرار دارند که اسامی آن ها در سامانه موجود بوده و واکسیناسیون بر اساس آن صورت می‌گیرد.

این مسئول در پایان ذکر کرد: فرهنگیانی که در بستر بیماری کرونا هستند نیز سهمیه محفوظ دارند و در شرایط مناسب واکسن آن‌ها تزریق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه