English

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛

توسعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت نخستین هدف در هفته تربیت اسلامی/ اجرای اردوی مجازی راهیان نور

فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به عنوان نخستین هدف ما در هفته تربیت اسلامی است که بدین منظور اردوی مجازی راهیان نور را برگزار می کنیم که فیلم داستانی کوتاه در خصوص اردوی راهیان نور تهیه و تدوین شده است که امیدواریم در چند روز آینده به نمایش گذاشته شود.

توسعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت نخستین هدف در هفته تربیت اسلامی/ اجرای اردوی مجازی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین علی ملانوری معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به هفته تربیت اسلامی گفت: از 8 تا 14 اسفندماه در هفته تربیت اسلامی هستیم که هر روز از این هفته به نام های مختلفی نامگذاری شده است.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری دوره آموزشی مهدویت، کارگاه ویژه مشاورین، دوره آموزشی احکام اسلام در زندگی، دوره های تربیت اسلامی نیز در این هفته برگزار می شود.

ملانوری گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به عنوان نخستین هدف ما در این هفته است که بدین منظور اردوی مجازی راهیان نور را برگزار می کنیم که فیلم داستانی کوتاه در خصوص اردوی راهیان نور تهیه و تدوین شده است که امیدواریم در چند روز آینده به نمایش گذاشته شود.

برای اولین بار دانش آموزان دختر ما صاحب کرسی تلاوت شدند

وی افزود: اجرای طرح گنجینه خاکریزبه عنوان یکی از طرح های اصلی ما است که برگزاری نمایشگاه کتاب، ارائه بخشی از خاطرات فرهنگیان و همرزمان شهدا، سرنوشت پژوهشی و وصیت نامه شهدا، ارتباط دانش آموزان با ایثار و شهادت به عنوان برنامه های ما در این طرح است.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان با عنوان طرح « لاله های روشن»، حضور در فعالیت های کنگره شهدای استان، برگزاری اردوهای مجازی در اماکن تاریخی و فرهنگی استان و کشور نیز در این هفته انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: طرح ابتکاری طنین تلاوت نیز برای اولین بار در کشور به صورت استانی برگزار شد که برای اولین بار دانش آموزان دختر ما صاحب کرسی تلاوت شدند.

ملانوری گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه با افتتاح مجمع خیری دانش آموزی، توسعه محافل قرآنی با 250 محفل، برگزایر مسابقه هفتگی درس هایی از قرآن، تولید برنامه نوجوان آسمانی، برگزاری جشنواره هنری قران با عنوان « دانش» نیز به عنوان فعالیت های قرآنی و عترت ما در استان یزد بوده است.

اجلاس سراسری نماز دانش آموزی و معلمان در 18 اسفند

ملانوری بیان کرد: در حوزه تشکل های دانش آموزی نیز فعالیت های متعددی برنامه ریزی شد که انجمن اسلامی، بسیج و هلال امر به عنوان نقاط قوتی در این بخش بودند که امیدواریم به خوبی این فعالیت ها دنبال شود.

وی ادامه داد: اجلاس سراسری نماز دانش آموزی نیز در دو بخش دانش آموزی و معلمان است که در حوزه دانش آموزی نیز رویکرد ارائه اثر در برنامه های پژوهشی و فرهنگی است و 18 اسفند برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه