English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

اهدای بیش از ۶۵۰۰ بسته معیشتی در عید سعید غدیر به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از 6500 بسته معیشتی همزمان با عید سعید غدیر به مددجویان اصفهان اهدا شد.

اهدای بیش از 6500 بسته معیشتی در عید سعید غدیر به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: همزمان با عید سعید غدیرخم، 6 هزار و 520 بسته معیشتی ، بیش از 448 هزار پرس غذای گرم و بالغ بر 12هزار بسته انواع شیرینی و میوه به مددجویان اصفهانی اهدا شد.

وی واقعه غدیر را یک رویداد وحدت بخش دانست و اظهار داشت: حرکت های مردمی همانند طبخ و توزیع غذای گرم، هر سال نسبت به سال قبل افزایش می یابد و به یمن این ایام نیز 6 هزار و 520 سبدکالا، 448 هزار و 186 پرس غذای گرم و بیش از 12هزار بسته از انواع شیرینی و میوه، بین مددجویان توزیع شد.  

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه این اقدام با مشارکت این نهاد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر اصفهان انجام شد، ادامه داد: این عید فرصت مناسبی برای تبیین و جریان سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در اطعام ایتام و نیازمندان است و امیدواریم هر کسی به اندازه وظیفه خود در ترویج فرهنگ سازی غدیر سهیم باشد.

وی با بیان اینکه نیکوکاران در ایام غدیر توجه ویژه ای به اطعام نیازمندان دارند، افزود: خدمت رسانی به محرومان حرکتی توقف ناپذیر است و در هر مناسبت، جریان نیکوکاری استمرار دارد.

کریم زارع یادآور شد: مردم نیکوکار برای اهدای کمک های خود می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان و مراکز نیکوکاری، از طریق شماره گیری کد #031*8877* نیز اقدام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه