English

کریم زارع خبر داد:

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع دستی توسط مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ازحمایت کمیته امداد اصفهان از راه اندازی ۹۷۲ طرح صنایع دستی توسط مددجویان اصفهان خبر داد.

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع دستی توسط مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به روز ملی صنایع دستی بیان داشت: کمیته امداد اصفهان برای حمایت از راه اندازی ۹۷۲ کارگاه و طرح تولیدی صنایع دستی توسطمددجویان اصفهانی در سال گذشته بیش از ۹ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

وی ارائه آموزش اصولی و مفید به متقاضیان فعالیت در صنایع دستی به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را از الزامات فعالیت در این عرصه عنوان کرد و گفت: در سال گذشته ۱۰۹۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد با معرفی به مراکز فنی حرفه ای و همچنین آموزشگاه های آزاد در دوره های آموزشی صنایع دستی شرکت کردند.

زارع سهم صنایع دستی از مجموع طرح های اشتغال ایجاد شده با حمایت کمیته امداد اصفهان در سال ۹۸ را نزدیک به ۱۵ درصد اعلام کرد و گفت: استان اصفهان یکی از قطب های مهم صنایع دستی کشور است و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی و رونق بازار صنایع دستی و ترویج و توسعه صنعت توریسم، شاهد افزایش قابل توجه این سهم باشیم.پ

این مقام مسئول با بیان اینکه بازاریابی و فروش محصولات در بازار رقابتی صنایع دستی یکی از مشکلات رایج مددجویان مجری طرح های اشتغال کمیته امداد است، یادآور شد: در سال گذشته ۳۰ نفر از مجریان طرح های صنایع دستی کمیته امداد استان در دوره های تخصصی و حرفه ای بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: تفاهم نامه ها و رایزنی های گوناگونی توسط این نهاد برای تسهیل در شرایط فروش محصولات مددجویان صورت گرفته است که از جمله مهمترین آنها برپایی ۲۰ غرفه در نمایشگاه های مناسبتی در سال گذشته برای فروش محصولات آنهاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه