English

کریم زارع خبر داد:

تولید ۳۵۰ هزار ماسک توسط مددجویان کمیته امداد در اصفهان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از تولید 350 هزار ماسک توسط مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

تولید 350 هزار ماسک توسط مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون بالغ بر ۳۵۰ هزار ماسک، گان و لباس بیمارستانی توسط مددجویان کمیته امداد دراصفهان تولید شده است.

وی با بیان اینکه مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد در اصفهان، فولاد شهر و برخوار در حال حاضر به تولید این اقلام مشغول هستند، گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون بالغ بر ۳۵۰ هزار ماسک ، گان و لباس بیمارستانی توسط آنها تولید شده است.

زارع ادامه داد: ظرفیت تولید این واحدها روزانه ۷۵۰۰ مورد است که در شهر اصفهان ۴۵۰۰ ماسک، گان و لباس بیمارستانی و در فولاد شهر و برخوار نیز به ترتیب ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ ماسک در روز تولید می شود.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع کمک به رونق مشاغل تولیدی به تقویت منافع ملی کمک می کند، خاطرنشان ساخت: در بحران ها نیز این تولید کنندگان هستند که قابلیت تغییر برنامه کاری خود برای کمک به کشور را دارند.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از برنامه های مهم این نهاد است که با جدیت و دقت بسیار زیاد پیگیری می شود، اظهار داشت: کمک به تولید ۳۵۰ هزار ماسک، گان و لباس بیمارستانی توسط مددجویان اصفهانی یکی از شواهد محکم در رابطه با  تاثیر گذاری تلاش های کمیته امداد در راستای اشتغال و خودکفایی نیازمندان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه