English

کیفیت شبکه دیتای شهر شویشه بهینه‌سازی شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای بهینه سازی کیفیت شبکه دیتا و افزایش پهنای باند در شهر شویشه اقدامات زیرساختی مناسبی صورت گرفته است.

کیفیت شبکه دیتای شهر شویشه بهینه‌سازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه شرایط بهره‌مندی بیش از پیش مشتریان در شهر شویشه از خدمات با کیفیت مخابراتی فراهم شده است اظهار کرد: به همین منظورسوییچ دیتا جهت تفکیک ترافیک صوت و دیتا نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: آپدیت کرون ios تجهیزات دیتا و dslam های موجود، تامین لینک انتقال مستقل با استفاده از تکنولوژی cwdm و برگردان کلیه بسترهای ارتباطی از دیگر اقداماتی است که در شهر شویشه انجام شده است.

وی به نصب و تعویض 16 سلول باطری با آمپر بالا اشاره کرد و گفت: هر کدام از این باطری‌ها قابلیت پشتیبانی چشمگیر را دارا هستند.

حکمت با اعلام اینکه هزینه اجرای این پروژه بیش از 370 میلیون تومان بوده است اظهار داشت: در حوزه انتقال 250 میلیون تومان، حوزه دیتا 70 میلیون تومان و در بخش تغذیه و نیرو نیز بیش از 50 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی  مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات همسان و رعایت اصل مشتری مداری، بر اساس برنامه ریزی و نقاط دارای اولویت در سطح استان سرمایه گذاری‌های مختلفی انجام می‌دهد تا زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای بهره‌مندی مشتریان از محصولات و سرویس‌های مخابراتی مهیا شود.

وی با بیان اینکه رضایت مشتریان از کیفیت بسترهای ارتباطی در همه حال بخصوص در شرایط موجود به واسطه پاندمی ویروس کرونا در سطح جامعه دارای اهمیت است گفت: ازآنجاییکه نیاز روزافزون مشتریان در راستای آموزش های آنلاین و حضور در کلاس‌های مجازی،انجام امورات روزانه، برگزاری جلسات ویدیو کنفرانسی و ... پرواضح است، پروژه‌های فنی ایجاد، ارتقا و افزایش زیرساخت‌های مخابراتی تدوین و در حال اجرا است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به تعداد مشتریان دیتا در شهر شویشه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 192 پورت ADSL منصوبه در شهر شویشه وجود دارد که 150 پورت آن به متقضایان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان بستر و شرایط لازم برای واگذاری پورت‌های جدید به دیگر متقاضیان را دارد.

حکمت یادآور شد: شهر شویشه از توابع شهرستان سنندج در مسیر جاده‌ای سنندج - مریوان یکی از کریدورهای گردشگر پذیر استان قرار دارد که این مهم مورد توجه مضاعف مجموعه مخابرات در ارائه خدمات با کیفیت تر در این محدوده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه