English

بهره‌مندی بیش از ۱۷۲ هزار مشترک بانه‌ای از خدمات مخابرات

مدیر مخابرات منطقه کردستان از بهره‌مندی 172 هزار و 513 مشترک از خدمات مخابراتی در سه حوزه دیتا، سیار و تلفن ثابت خبر داد.

بهره‌مندی بیش از 172 هزار مشترک بانه‌ای از خدمات مخابرات

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز در بازدید دو مرکز «شهید نصراللهی» و «ریموت» شهرستان بانه به منظور کسب اطلاع از وضعیت امکانات و پتانسیل‌های موجود اظهار داشت: امکانات مخابراتی در شهرستان بانه با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات توسعه می‌یابد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی مطلوب در حوزه‌های تلفن ثابت، سیار و دیتا از جمله استراتژی‌های مخابرات منطقه به مشتریان است، خاطرنشان کرد: به همین منظور، توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان بانه با تامین تجهیزات و امکانات فنی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران و کارشناسان در خصوص بررسی وضعیت خدمات مخابراتی و امکانات لازم در شهرستان بانه، افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و برآورد تجهیزات نسبت به توسعه امکانات در این شهرستان اقدام خواهد شد.

حکمت با اعلام ضرورت نیاز شهروندان به تلفن ثابت و بسترهای این سرویس مخابراتی تصریح کرد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در نقاط شناسایی شده در شهرستان بانه از اولویت‌های کاری مخابرات در این شهرستان است که به زودی در این راستا گام‌های بلندی برخواهیم داشت.

 مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به مطلب فوق یادآور شد: در این راستا نسبت به تعین پیمانکار مجرب و متعهد اقداماتی انجام شده که نتایج مثمرثمر و چمشگیری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 21 هزار و 691 مشترک دیتا در شهرستان بانه از خدمات مخابراتی بهره‌مند هستند، گفت: در حال حاضر سرویس‌های مبتنی بر دیتا از جمله ADSL ،VDSL ،FTTH  به مشتریان این شهرستان ارائه می‌شود.

حکمت اعلام داشت: هم اکنون48 هزار و 350 مشترک تلفن ثابت و102 هزار و 472 مشترک تلفن همراه نیز در شهرستان بانه فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه