English

امکان بازیابی رمز عبور در سامانه مخابرات من فراهم شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن اعلام خبر فوق گفت: در صورت فراموشی نام کاربری در سامانه "مخابرات من" امکان بازیابی رمز عبور برای مشتریان فراهم شده است.

امکان بازیابی رمز عبور در سامانه مخابرات من فراهم شد

 آزاد حکمت پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: می توانند پس از ثبت نام در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir  از امکانات مختلف منوی «مخابرات من » استفاده نمایند.

وی در خصوص امکان بازیابی رمز عبور این سامانه افزود: در صورت فراموشی نام کاربری در سامانه "مخابرات من" امکان بازیابی رمز عبور فراهم می باشد و در پیامک کد تایید که برای احراز هویت مشتری ارسال می گردد، نام کاربری صحیح نیز قابل مشاهده می باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: مشتریان با ورود به قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی " مشاهده ریزهزینه های قبض "، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

حکمت در ادامه اعلام کرد: امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد،ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت برای تمام مشتریان در بستری امن و آسان فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به خدمات کاربردی در سامانه مخابرات من که دراختیار مشتریان قرار گرفته است اشاره کرد و گفت: خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، اعلام و ...)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت نیز از  دیگرخدماتی که درگاه «مخابرات من» تعریف شده است.

وی در پایان ضمن یادآوری درگاه های غیرحضوری جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت اضافه کرد: سامانه 2000جهت شماره گیری با تلفن ثابت و کد دستوری #2020* نیز برای پرداخت از طریق تلفن همراه اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه