English

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد؛

کشف آرد قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به کشف تعداد ۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی شامل ۲۴۰۰ کیلوگرم آرد بدون مجوز قانونی به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال در ملایر، گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با این طیف افراد سودجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی قرار دارد.

کشف آرد قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال  در ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدباقر سلگی  فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به  کشف تعداد ۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی شامل ۲۴۰۰ کیلوگرم آرد بدون مجوز قانونی به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال  در ملایر، گفت: مامورین پلیس آگاهی با تلاش اطلاعاتی دقیق از وجود یک محموله غیرقانونی در یک دستگاه خاور در داخل یک گاراژ مطلع شدند.

سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر افزود: بلافاصله با هماهنگی با دستگاه قضائی، ماموران این یگان به مکان مورد نظر عزیمت کردند و در بازرسی از خودرو تعداد ۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی شامل ۲۴۰۰ کیلوگرم آرد بدون مجوز قانونی به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی بیان اینکه با تشکیل پرونده، متهم به مراجع قضائی تحویل شد، تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با این طیف افراد سودجو که اقدام به حمل، توزیع و احتکار ارزاق عمومی و مورد نیاز شهروندان می‌کنند، در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه به کشف بیش از ۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران پاسگاه جوزان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز قانونی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سلگی تأکیدکرد: برخورد قاطعانه پلیس با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان‌های اجرایی قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه