English

سرهنگ محمدباقر سلگی

کشف دو میلیارد ریال دستگاه بیت‌کوین قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف دو میلیارد ریال دستگاه بیت‌کوین قاچاق در ملایر خبر داد.

کشف دو میلیارد ریال دستگاه بیت‌کوین قاچاق در ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سرهنگ محمدباقر سلگی،  فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به  کشف دو میلیارد ریال دستگاه بیت‌کوین قاچاق در ملایر، عنوان کرد:  مأموران این یگان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود، تعداد سه باب مغازه که مکان نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های بیت کوین بود را در شهر ملایر مورد شناسایی قرار دادند.

وی از کشف ۴۱ دستگاه بیت کوین خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در عملیات مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان خبر داد.

وی افزود: مأموران پس از اخذ مجوز از مقام قضایی وارد عمل شده و طی بازرسی صورت گرفته در محل های مذکور تعداد ۴۱ دستگاه بیت کوین خارجی قاچاق را کشف کردند.

سلگی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه سه فرد متخلف شناسایی و همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه از توقیف خودروی ماکسیما با بیش از ۸۰ میلیون ریال خلافی در ملایر خبر داد و بیان کرد: با هوشمندی مأموران پلیس اطلاعات در حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی ماکسیما به رانندگی یک نفر مشکوک شدند و بلافاصله طی هماهنگی لازم با دستگاه قضایی و به منظور بررسی قانونی و دقیق تر این خودرو متوقف شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با استعلام به عمل آمده مشخص شد که این خودرو دارای ۸۴ میلیون ریال خلافی است که مراتب با توقیف خودرو تحت پیگیری قانونی مأموران قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه