English

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد:

دستگیری سارق موتورسیکلت/کشف ۳۶۷۴ عدد انواع مواد محترقه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به دستگیری سارق موتورسیکلت، از کشف ۳۶۷۴ عدد انواع مواد محترقه در ملایر خبر داد.

دستگیری سارق موتورسیکلت/کشف ۳۶۷۴ عدد انواع مواد محترقه در ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به  کشف پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال، مطرح کرد: در راستای برخورد قاطعانه با یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت، با انجام کار اطلاعاتی دقیق و شبانه‌روزی توسط مأموران کلانتری ۱۲ مخفیگاه این فرد شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سلگی با بیان اینکه با بررسی به عمل آمده مشخص شد، متهم دارای شش فقره سابقه انواع سرقت بوده و در بازجویی‌های تخصصی و فنی به هفت فقره سرقت اعتراف کرد، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهم پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال کشف و این سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی از کشف ۳۶۷۴ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات قانونی برای دستگیری فروشندگان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ محمدباقر سلگیُ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر فروش مقدار قابل‌ توجهی مواد محترقه توسط افراد فرصت‌طلب در ملایر و اطراف بازار، اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به کشف ۷۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی وانت در این شهرستان گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شدند و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سلگی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۷۲ حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی