English

جولان کرونا در استان:

۲۴۸ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۵ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ازابتلای 248 مورد جدید به کرونا ویروس در اقصی نقاط استان ایلام طی 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: متاسفانه در این مدت 5 نفر نیز فوت نموده است.

 248 مورد جدید مبتلا به کرونا  و 5 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش تعداد مبتلایان و بسترها در استان خبر داد و افزود: وضعیت شیوع کرونا در نقاط مختلف استان نگران کننده است و اگر آحاد مختلف مردم پروتکل های بهداشتی ، فاصله های اجتماعی را رعایت نکنند به یقین با مشکلات عدیده ای در این زمینه روبرو خواهند شد.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 43 هزارو 268 نفر در نفاط مختلف شهری و روستایی استان به کرونا مبتلا شده اند، اظهار داشت:طی 24 ساعت گذشته تعداد 248 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

دکتر کریمیان با بیان اینکه متاسفانه در 24 ساعت گذشته 5 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 824 نفر می باشد،تصریح کرد:موارد فوتی شامل شهرستان دهلران 2 مورد، ایلام یک مورد،مهران یک مورد و دره شهر یک مورد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه 68 بیمار جدید کرونا نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به 236 نفر افزایش یافته و زنگ خطری جدی برای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است،خاطرنشان کرد: مهران با 15 بستری جدید، دره شهر با 13 نفر و ایلام نیز با 13 نفر همچنان در وضعیت قرمز و دارای بیشترین تعداد بستری های جدید هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه همچنین از بستری های جدید 10 نفر مربوط به آبدانان، 6 نفر ایوان، 6 نفر دهلران، 3 نفر بدره و 2 نیز مربوط به چرداول است،گفت: شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز و دهلران و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه