English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

شهرستانهای آبدانان و بدره در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستانهای آبدانان و بدره در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند،گفت: وضعیت شیوع کرونا درمناطق شهری و روستایی استان نگران کننده بوده و تاکنون 6 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

شهرستانهای آبدانان و بدره در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی و دوری از مراسمات شلوغ ضروری به نظر می رسد،افزود: وضعیت شهرستان های آبدانان و بدره از نارنجی به قرمز تغییر یافت و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی امکان تغییر وضعیت سایر شهرستان ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان های ایلام، مهران، آبدانان، بدره، دره شهر و چوار در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند،اظهار داشت: میزان بستری ها و مبتلایان روز به روز در استان در حال افزایش است که در صورت عدم رعایت پروتکل ها تمام مناطق استان در وضعیت قرمز کرونا قرار خواهند گرفت.

دکتر کریمیان با اشاره به اینکه شهرستان های ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند،تصریح کرد:مجموع مبتلایان کرونا در استان ایلام از ابتدای شیوع تاکنون 42 هزار و322 نفر و تعداد فوتی ها نیز 815 نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه