English

محمد کریمیان:

شهرستانهای آبدانان و بدره از لحاظ شیوع کرونا به نارنجی تغییر یافتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستانهای آبدانان و بدره از لحاظ شیوع کرونا به نارنجی تغییر یافتند، گفت: 2 شهرستان دیگر استان ایلام نارنجی شدند و هم اکنون 3 شهر استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

شهرستانهای آبدانان و بدره از لحاظ شیوع کرونا به نارنجی تغییر یافتند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه شهرستان های آبدانان و بدره از وضعیت زرد به نارنجی تغییر یافتند،افزود:تغییر وضععیت کرونا در استان ایلام نگران کننده است، انتظار می رود که مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی و دوری از تجمعات  برای ریشه کن کردن این بیماری منحوس تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان های ایلام، مهران، دره شهر و چوار در وضعیت قرمز و آبدانان، بدره و دهلران در وضعیت نارنجی قرار دارند، اظهار داشت:شهرستانهای ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص تغییر وضعیت کرونا در استان هشدار داد و تصریح کرد:با ادامه روند افزایشی مبتلایان و بستری ها پیش بینی می شود استان در وضعیت قرمز و نگران کننده قرار گیرد و لزوم رعایت پروتکل ها توسط مردم الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی