English

به مناسبت گرامی داشت ایام دهه ولایت ؛

اجرای طرح «محله‌های غدیری» در ۱۲ محله اصفهان

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب (س) از اجرای طرح «محله‌های غدیری» در 12 محله اصفهان به مناسبت گرامی داشت ایام دهه ولایت خبر داد.

اجرای طرح «محله‌های غدیری» در 12 محله اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محسن صادق زاده با اشاره به برنامه‌های آستان حضرت زینب (س) اظهار داشت: شیوع کرونا امکان برگزاری برنامه‌های جمعیتی در حرم مطهر را سلب کرده و از این رو برنامه‌ریزی دیگری برای گرامی داشت و برگزاری مراسم های ایام دهه ولایت در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه در فضای باز در دستور کار قرار گرفت، افزود: بر این اساس برگزاری جشن در 12 محله منطقه زینبیه در قالب طرح «محله‌های غدیری» را آغاز کردیم.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب (س) با بیان اینکه در ایام دهه ولایت هر روز در یک منطقه با دعوت از مردم با همکاری فعالان فرهنگی همان منطقه مراسم جشن دهه ولایت را برگزار می‌کنیم، ادامه داد: در این مراسم‌ها سخنرانی، مداحی، گروه سرود و دیگر برنامههای شاد و جذاب را داریم.

وی با بیان اینکه در این مراسم‌ برای فردای روز برگزاری توزیع ژتون غذای حرم را در دستور کار داریم، افزود: این امر به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود.

حجت الاسلام صادق زاده ابراز داشت: در مجموع برای دهه ولایت توزیع 20 هزار پرس غذا را با همکاری خیران در دستور کار داریم که این غذا به نیازمندان 12 محله محروم اطراف حرم حضرت زینب (س) هدیه می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه