English

سرپرست پلیس راه مازندران:

شاید محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی تا عید غدیر تمدید شود

سرپرست پلیس راه مازندران : با توجه به در پیش بودن عید غدیر، احتمال تمدید شدن ممنوعیت و محدودیت کرونایی در مناطق یاد شده وجود دارد.

شاید محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی تا عید غدیر تمدید شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است اما احتمال دارد از عصر شاهد ترافیک پرحجم در این مسیرها باشیم.

وی با بیان اینکه کنترل جدی محور‌های شمال با قوت ادامه دارد، ادامه داد: تردد خودرو‌های غیربومی کماکان به مازندران ممنوع است و مأموران پلیس راه در ورودی جاده‌های سوادکوه - منطقه گدوک،  هراز  - امامزاده هاشم، کندوان - ولی آباد، کیاسر- تِلمادرّه، گلوگاه و رامسر مستقر هستند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: به اجرای این محدودیت‌ها تا ساعت 7 صبح دوشنبه چهارم مرداد اشاره کرد و افزود: پیش بینی می‌کنیم با توجه به در پیش بودن عید غدیر، احتمال تمدید شدن ممنوعیت و محدودیت کرونایی در مناطق یاد شده وجود دارد.

وی بیان داشت: 57 هزار و 532 دستگاه خودرو از ابتدای امسال اعمال قانون و 21 هزار و 968 دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

سرهنگ عبادی افزود: هزار و 722 دستگاه خودرو در شبانه‌روز گذشته بازگردانده و 2 هزار و 361 دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

وی تصریح کرد: بیش از 7 هزار و 161 خودرو از ساعت 18 روز دوشنبه 28 تیر تاکنون در ورودی‌های مازندران اعمال قانون شده و 6 هزار و 722 خودرو به شهر‌های خود برگشت داده شدند.

به گزارش موج مازندران، طبق اعلام پلیس راه مازندران، تردد غیرمجاز در جاده‌های این استان در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه