English

فرماندار ساری تأکید کرد:

برپایی هرگونه تجمع ممنوع / برخورد با خاطیان مصوبات ستاد ملی کرونا

فرماندار شهرستان ساری تأکید کرد: برپایی هرگونه تجمع توسط ستاد ملی کرونا ممنوع اعلام شده است و با خاطیان از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد می شود.

برپایی هرگونه تجمع ممنوع / برخورد با خاطیان مصوبات ستاد ملی کرونا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری با تأکید بر  همراهی‌ها و هم‌افزایی‌های آحاد مردم و اقشار مختلف در کنار حوزه‌های اجرایی، اظهار داشت: گروه‌های شغلی که توسط ستاد ملی کرونا محدود شدند می بایست با رعایت دستورالعمل‌ها ابلاغی در جهت مقابله با این بحران اقدام کنند و اکیپ های بازرسی با نظارت مستمر بر بازار و اصناف با خاطیان از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برپایی هرگونه تجمع توسط ستاد ملی کرونا ممنوع اعلام شده، ادامه داد: تا تزریق کامل واکسن به همه افراد جامعه و مهار کامل بیماری، تأکید بر رعایت ضوابط بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.

فرماندار شهرستان ساری با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا، گفت: هیچ‌گونه کوتاهی دستگاه‌های اجرایی و ادارات در راستای دورکاری و کاهش نیروی انسانی قابل قبول نیست.

وی با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن ویروس کرونا، نسبت به برخی سهل انگاری‌ها و عادی پنداری‌ها در جامعه ابراز نگرانی و تصریح کرد: روند شیوع بیماری و آمار بستری در شهرستان ساری فزاینده است و در حال حاضر نیز با تشدید محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و تقویت طرح محله محور شهید سلیمانی باید مدیریت و کنترل بیماری را در دست بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه