English

حمید موسوی:

نحوه فعالیت حرم رضوی، برعهده ستاد ملی کرونا است

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی اظهار کرد: تا کنون از طریق ستاد ملی کرونا هیچ تصمیمی مبنی بر نحوه فعالیت حرم مطهر رضوی در شرایط فعلی گرفته نشده و تا الان دستوری در این رابطه دریافت نکرده‌ایم.

نحوه فعالیت حرم رضوی، برعهده ستاد ملی کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید حمید موسوی دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی گفت: تصمیم در خصوص نحوه فعالیت حرم رضوی و دیگر حرم‌های مطهر در شرایط کنونی بر عهده ستاد ملی کرونا است و تا الان دستوری در این رابطه دریافت نکرده‌ایم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی عنوان کرد: ستاد کرونا با توجه به شرایط خاصی که داریم مرتبا در حال تشکیل جلسه است و دستور کار و هر اقدامی که لازم به انجام باشد تحت نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست، یعنی تصمیم‌های اصلی از جمله تعیین رنگ‌بندی‌های هر شهر و منطقه، اعمال و چگونگی محدودیت‌ها از جمله محدودیت تردد، مشاغل و... به ستاد ملی مبارزه با کرونا مربوط است. جلسات تشکیل شده ما در حوزه عملی کردن این دستورات به صورت پیاپی است و اقدامات زیادی را در دست اقدام داریم.

موسوی در ادامه بیان داشت : نظارت بر چگونگی تعریف، اجرا و رعایت پروتکل‌ها در سطح شهر بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. تمامی دستورهای ابلاغ شده در خصوص عملی کردن محدودیت‌ها و پروتکل‌ها از امروز آغاز می‌شود و مسئولیت نظارت و اجرای این پروتکل‌ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و گزارشات لازم به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

وی گفت: هرکاری را که ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌دهد، به دنبال آن ستاد استانی نیز انجام خواهد داد. ستاد استانی در واقع دولت کوچکتری در سطح استان است و تمام مصوبات و دستورات ستاد ملی کرونا را مطابق با شرایط استان و وضعیت شهرها بومی سازی و عملیاتی می‌کند. ما در استان خود نیازمند تفکیک کردن شهرستان‌ها و رنگ‌بندی‌هایشان هستیم تا بتوانیم در هر شهرستان با توجه به وضعیت رنگ‌بندی آن محدودیت‌های لازم را اجرایی کنیم و در این مسئله با دانشگاه علوم پزشکی مشهد همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

موسوی در خاتمه تصریح کرد: تا کنون از طریق ستاد ملی کرونا هیچ تصمیمی مبنی بر نحوه فعالیت حرم مطهر رضوی در شرایط فعلی گرفته نشده و تا الان دستوری در این رابطه دریافت نکرده‌ایم و ابلاغیه در خصوص چگونگی فعالیت ادارات و جزئیات فعالیت کارمندان برعهده استانداری است و این ابلاغیه از امروز عملیاتی خواهد شد.

با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد فعالیت ادارات این شهر بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه