English

محمد اهلی خبر داد:

آموزش بیش از ۹۰۰ هزار نفر ساعت شاغلین واحدهای صنعتی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به نقش مهم و راهبردی آموزش در افزایش دانش و مهارت، دوره های آموزشی رایگان برای واحدهای صنعتی ارائه می شود.

آموزش بیش از 900 هزار نفر ساعت شاغلین واحدهای صنعتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جلسه کارگروه آموزش گفت: به منظور برطرف کردن دانش و مهارت، شرکت شهرک‌های صنعتی نگاه ویژه ای به بحث آموزش شاغلین واحدهای تولیدی دارد که به همین منظور، نیازهای سالیانه واحدهای صنعتی استخراج و سپس نسبت به برگزاری این دوره های آموزشی اقدام می شود.

وی ادامه داد: تاکنون در شرکت شهرک های صنعتی اردبیل برای بیش از 900 هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است که این آموزش ها در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این دوره های آموزشی را با سرفصل های متنوع در زمینه ارتقاء مهارت شاغلین، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برشمرد که برای همه واحدهای تولیدی داخل و خارج از شهرک های صنعتی نیز ارائه می گردد.

اهلی ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی های لازم، فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحدهای صنعتی بتوانند با افزایش دانش، کیفیت تولید و نیز کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید در صنعت استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه