English

احسان ارکانی:

تنها استراتژی دولت روحانی، هشت سال کوبیدن بر درب مذاکره با اروپا و آمریکا بود

نماینده مردم نیشابور بیان کرد: به هر حال دولت روحانی با همه فراز و نشیب‌ها و ناکامی‌ها به پایان رسید و امیدواریم رئیسی و دولتش که وارث مشکلات سنگین به جامانده از این دولت هستند، بتوانند در کاهش آلام، درد و مشکلات مردم موفق باشند.

تنها استراتژی دولت روحانی، هشت سال کوبیدن بر درب مذاکره با اروپا و آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مورد سخنان روز گذشته روحانی و اظهارات پرحاشیه وی، اگر اصل ۶۰ قانون اساسی مورد احترام بود و در اوایل آذر لطمه نمی‌خورد و اگر ۱۱ آذر را نداشتیم در اسفند ماه تحریم مردم برداشته شده بود و امروز مردم می‌دیدند چه شرایطی بر کشور حاکم بود و فروردین و اردیبهشت و خرداد و تیر دیگری را می‌دیدیم، عنوان کرد: هشت سال مردم به حرف‌های آقای روحانی که این اواخر بیشتر جنبه طنز پیدا کرده بود، عادت کردند.

ارکانی این سخنان را در واکنش به سخنان روز گذشته رییس جمهور بیان کرد و در ادامه افزود: طبیعی است که در این ایام انتهای کار وقتی کارنامه دولت، کارنامه پررنگی نبوده و کار خاصی هم به چشم نمی‌خورد، طرح موضوعات این‌چنینی بیشتر تعبیر به بهانه‌گیری از نگاه مردم است.

نماینده مردم نیشابور همچنین خاطرنشان کرد: روحانی شبی که آمد و امضای برجام را به عنوان یک پیروزی بزرگ، پایان تحریم‌ها، حل همه مشکلات منجر به تحریم اعلام و صراحتا گفت که تمام تحریم‌ها لغو شده است؛ آیا آن روز دروغ می‌گفت یا امروز حرفش نادرست است؟ چون طبق گفته وی اگر آن روز تحریم‌ها لغو شده بود اساساً دیگر نیاز نبود که بعد از گذشت ۵ سال از امضای برجام دوباره امروز بهانه بگیرد، که اگر می‌گذاشتند ما تحریم‌ها را لغو می‌کردیم!

وی با بیان اینکه ریاست جمهوری چندین بار به مردم اعلام کرد ما تحریم‌ها را لغو کردیم، تاکید کرد: یا حرف امروز بهانه‌ای بیش نیست یا این که آن روز که بعد از کلی هزینه به مردم اعلام کرد ما تحریم‌ها را لغو کردیم حرف نادرست و خلاف واقع گفته است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها استراتژی دولت روحانی هشت سال کوبیدن بر درب مذاکره با اروپا و آمریکا بود و دری که آنها هیچگاه باز نکردند و  فقط یک طرفه از لای در امتیازات را گرفتند و به روحانی و دولتش امتیاز ندادند.

احسان ارکانی با اشاره به اینکه وقتی تنها استراتژی شما یک درب بسته و یک کوچه بن بست باشد نتیجه‌اش می‌شود هشت سال اتلاف وقت بدون عایدی، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که دولت روحانی با قرار دادن تمام تخم مرغ‌ها در سبد مذاکره و از آن طرف قفل کردن این موضوع توسط طرف مقابل هیچ دستاورد خاصی در این دولت نمی‌بینیم.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم دولت جدید با درس گرفتن از اشتباهاتی که اتفاق افتاد، استراتژی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، توان داخلی، حمایت از تولید داخل و کاهش اتکا به غرب داشته باشد، مهمتر اینکه  واقع‌بینانه با مشکلات برخورد کند. که اگر به جای نگاه فانتزی و کاذب به مشکلات که در دولت روحانی شاهدش بودیم  نگاه واقع‌بینانه در دولت رئیسی حاکم شود می‌تواند به آسیب شناسایی دقیق از وضعیت موجود و رفع برخی از این مشکلات کمک کند.

ارکانی در خاتمه تصریح کرد: به هر حال دولت روحانی با همه فراز و نشیب‌ها و ناکامی‌ها به پایان رسید و امیدواریم آقای رئیسی و دولتش که وارث مشکلات سنگین به جامانده از این دولت هستند، بتوانند در کاهش آلام، درد و مشکلات مردم موفق باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی