English

عزت اله ضربی خبر داد:

بهره مندی بیش از ۲۳۳ هزار نفر از طرح ناظران سلامت در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی ۲۳۳ هزار و ۲۸۷ نفر در طرح‌های ناظران سلامت و ارشادی جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

بهره مندی بیش از ۲۳۳ هزار نفر از طرح ناظران سلامت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۶ هزار و ۲۹۰ نفر/ روز نیروی جوان و داوطلب این جمعیت از اول فروردین امسال تاکنون در طرح‌های ناظران سلامت و ارشادی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت داشته اند.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب ۲ هزار و ۸۳۰ تیم/ روز در ۱۰ شعبه شهرستانی فعالیت داشته اند، اظهار کرد: ۱۰۲ هزار و ۵۳۴ اماکن توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تحت پوشش قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این طرح ۴۷۹ خانه هلال/روز در ۶۱۸ روستا و دهستان مشارکت داشته‌اند و اعضای جوانان و داوطلبان علاوه بر ارزیابی و نظارت بر اماکن و مراکز خدمات مردمی، اقدام به ارشاد هموطنان به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ۲۴ هزار و ۶۷۷ عدد ماسک کرده اند.

ضربی افزود: تاکنون هزار و ۴۱۴ نفر/ ساعت با تیم‌های مراقبتی و ۲ هزار و ۳۳۷ نفر/ ساعت نیز با تیم‌های حمایتی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مشارکت انجام گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه