English

بازرسی شبانه از کشتارگاه طیور همدان/ دستور توقف قطعه‌بندی مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در بازرسی سرزده از کشتارگاه طیور همدان ضمن دستور توقف قطعه‌بندی مرغ، تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی بازار این کار ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود. همچنین نحوه کشتار، توزیع مرغ و ایرادات و اشکالات این چرخه معیوب مانند قطعه‌بندی و .... توسط کارشناسان بررسی و برای اتخاذ تصمیم صورت جلسه شد .

بازرسی شبانه از کشتارگاه طیور همدان/ دستور توقف قطعه‌بندی مرغ

به گزارش خبرگزاری موج همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در بازرسی سرزده  از کشتارگاه طیور همدان تاکید کرد:  با توجه به وضعیت فعلی بازار این کار ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود. همچنین نحوه کشتار، توزیع مرغ و ایرادات و اشکالات این چرخه معیوب مانند قطعه‌بندی و .... توسط کارشناسان بررسی و برای اتخاذ تصمیم صورت جلسه شد .

وی همچنین  در این بازرسی دستور توقف قطعه‌بندی مرغ در همدان را صادر کرد.

باتوجه به وضعیت نابسامان توزیع مرغ در استان و لزوم برنامه‌ریزی برای تأمین مرغ استان و جلوگیری از خروج مرغ از استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، اطلاعات، دامپزشکی و سایر مسئولان شب گذشته به‌صورت سرزده از کشتارگاه طیور همدان بازرسی کردند.

داریوش جودکی اظهارکرد: تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی و صدور حکم را دارد، درعین حال از هرگونه کمک به ثبات و آرامش بازار دریغ ندارد اما با مشاهده ضعف در نظارت، دستگاه‌های نظارتی هم باید با توان و دقت بیشتری بر این موضوع نظارت و بازار را مدیریت کنند تامردم برای تأمین مایحتاج ضروری خود مانند مرغ دچار زحمت وکمبود نشوند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir پل ارتباطی شهروندان با تعزیرات حکومتی و سازمان صمت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه