English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به وضعیت پرونده های تشکیل شده در تعزیرات، گفت: بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است، گفت:این پرونده ها در حوزه تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان هستند که بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است، افزود: در پنج ماه گذشته تعداد ۶۷۸۹ فقره پرونده شامل ۵۴۹۶ فقره در بخش کالا و خدمات، ۴۶۰ فقره قاچاق کالا و ارز، ۸۳۳ فقره بهداشت، دارو و درمان در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۶۷۸۹ فقره پرونده و محکومیت بیش از ۲۵۳ میلیارد ریالی متخلفان در پنج ماه گذشته امسال در تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

وی ادامه داد: در حوزه کالا و خدمات ۹۵ درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز ۸۸ درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان ۹۹ درصد پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده  بنابراین مبلغ محکومیت این پرونده‌ها بیش از ۲۵۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۲۸ ریال بوده است.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، جودکی از آمادگی کامل تعزیرات برای رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات اعلامی خبر داد و گفت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir  سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌های مردم استان است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه