English

محمد اهلی خبر داد:

آماده سازی ۳ ناحیه صنعتی برای واگذاری زمین در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: سه ناحیه صنعتی در استان اردبیل در حال آماده سازی برای واگذاری زمین قرار دارند.

آماده سازی 3 ناحیه صنعتی برای واگذاری زمین در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: مقدمات آماده سازی نواحی صنعتی انگوت، گزاز و هشجین از سال گذشته آغاز شده است که با توجه به نیاز مبرم این مناطق به زمین صنعتی، تلاش می شود هر چه سریعتر این نواحی صنعتی آماده و در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

وی افزود: نواحی صنعتی گزاز و هشجین در شهرستان خلخال قرار دارند و با توجه به اتمام زمین قابل واگذاری در شهرک صنعتی خلخال، نیاز این شهرستان به این دو ناحیه را چند برابر می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: مساحت ناحیه صنعتی گزاز در حدود 82 هکتار است که در مرحله نخست، 30 هکتار از اراضی این ناحیه آماده سازی و در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.

اهلی در مورد ناحیه صنعتی هشجین نیز اظهار داشت: آماده سازی این ناحیه صنعتی 5 هکتاری که از ماه گذشته آغاز شده است با استقبال یک سرمایه گذار بومی برای حضور در این ناحیه صنعتی همراه بود که به منظور حمایت از تولید و ایجاد اشتغال، قطعات صنعتی این ناحیه به این سرمایه گذار واگذار گردید.

وی مراحل آماده سازی ناحیه صنعتی انگوت را نیز مناسب ارزیابی کرد و افزود: آماده سازی ناحیه صنعتی 27 هکتاری انگوت نیز از سال گذشته آغاز شده است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم، سایر  امکانات از قبیل آب، برق و گاز در این ناحیه صنعتی نیز ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل احداث ناحیه صنعتی انگوت در این شهرستان تازه تاسیس را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: شهرستان انگوت در یک منطقه محروم قرار گرفته و این شهرستان تنها دارای همین ناحیه صنعتی است که در صورت تکمیل امکانات و آغاز روند واگذاری زمین، شاهد حضور سرمایه گذاران در این منطقه و در نتیجه شاهد اشتغال جوانان جویای کار در شهرستان انگوت خواهیم بود.

اهلی ادامه روند مثبت ایجاد و تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان را منوط به تخصیص اعتبارات مناسب دانست و افزود: همان طور که تاکنون شاهد حمایت مسئولان استانی و کشوری از شهرک های صنعتی بوده ایم، امیدوار هستیم تا با تخصیص اعتبارات مناسب، شاهد آبادانی و تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه