English

محسن عراقی‌زاده:

میانگین بارندگی در مشهد، ۶۷ درصد کاهش داشته است

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: میانگین بارندگی در استان خراسان رضوی در سال زراعی تاکنون ۱۱۸ میلیمتر گزارش شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد و نسبت به مدت مشابه دوره آماری ۴۱ درصد کاهش یافته است.

میانگین بارندگی در مشهد، ۶۷ درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی،  محسن عراقی‌زاده مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: میانگین بارندگی در مشهد از ابتدای سال زراعی امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۷ درصد کاهش داشته است.

محسن عراقی‌زاده در ادامه گفت: از ابتدای سال زراعی امسال تاکنون ۹۵ میلیمتر باران در مشهد باریده است که نسبت به مدت مشابه دوره آماری نیز ۶۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: میانگین بارندگی در استان خراسان رضوی در سال زراعی تاکنون ۱۱۸ میلیمتر گزارش شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد و نسبت به مدت مشابه دوره آماری ۴۱ درصد کاهش یافته است.

 وی در ادامه اظهار کرد: در این مدت میانگین بارندگی در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی نسبت به سال گذشته و نسبت به دوره آماری کاهش داشته است.

عراقی زاده در خاتمه تصریح کرد: بیشترین کاهش بارش در خراسان رضوی نسبت به دوره آماری مربوط به ایستگاه کلات با ۶۴ درصد کاهش و کمترین کاهش مربوط به ایستگاه ریوش با ۴ درصد گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه