English

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

کاهش دمای هوای در روزهای آتی

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، از فردا (۲۰تیرماه) در بیشتر نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز، دور از انتظار نخواهد بود.

کاهش دمای هوای در روزهای آتی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طبق داده های اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، طی امروز (19 تیرماه) در سواحل دریای عمان با افزایش سرعت باد جنوب شرقی در محدوده ۳۰ کیلومتر در ساعت، دریا متلاطم خواهد بود، وضعیت دریایی در جزایر استان نسبتاً آرام است.

گفتنی است؛ در این جزایر در طول روز غبار محلی پیش بینی می‌شود و شرایط دریا نیز امروز مساعد است، در ساعات بعدازظهر با رشد ابر در ارتفاعات استان، احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش موقتی باد در پاره‌ای از نقاط بشاگرد و حاجی آباد وجود دارد.

به گزارش موج؛ از اوایل صبح فردا در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا به ویژه سواحل جاسک می‌شود که به تناوب تا روز‌های پایانی هفته جاری، با تاثیر سامانه فصلی در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات استان رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از لحاظ دمایی از فردا یکشنبه (۲۰ تیرماه) در بیشتر نقاط استان کاهش نسبی دمای هوا در طول روز پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه