English

به توصیه اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تمهیدات لازم در بنادر صورت پذیرد/ خودداری از تردد شناور‌های سبک

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در ساعات بعد از ظهر امروز بعلت وزش باد نسبتا شدید دریا مواج خواهد بود، لذا توصیه می شود شناورهای سبک از تردد خودداری کنند.

تمهیدات لازم در بنادر صورت پذیرد/ خودداری از تردد شناور‌های سبک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر داده های اداره کل هواشناسی استان هرمزگان  بعلت وزش باد نسبتاً شدید، دریا از بعدازظهر و اوایل امشب(19 اردیبهشت) مواج خواهد شد، همچنین طی امروز در برخی نقاط ساحلی احتمال گردوخاک و کاهش دید افقی وجود دارد.

در ساعات بعدازظهر، سرعت وزش باد در نقاطی از تنگه‌ی هرمز و جزایر غربی استان در محدوده ۴۰ کیلومتر در ساعت است که به علت مواج شدن دریا در این مدت احتمال اختلال در تردد‌های دریایی پیش بینی می‌شود لذا با توجه به مواج شدن دریا از تردد شناور‌های سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

به گزارش موج، در ارتفاعات استان نیز رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود، همچنین از فردا وزش باد نسبتاً شدید در مناطق دریایی استان تداوم دارد و از روز سه شنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا کاسته می‌شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از لحاظ دمایی از روز سه شنبه در بیشتر مناطق دما بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه