English

امیر سرتیپ رضا آذریان:

مطمئن باشید با کوچک‌ترین تهدیدی، با قدرت از مرز‌ها دفاع خواهیم کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا بیان کرد: نیرو‌های زمینی ارتش با تمام قوا در حال پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی هستند و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خللی در امنیت مرز‌ها به وجود بیاید.

مطمئن باشید با کوچک‌ترین تهدیدی، با قدرت از مرز‌ها دفاع خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین خللی در امنیت پایدار مرز‌های جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

امیر سرتیپ رضا آذریان در ادامه بیان کرد: نیرو‌های زمینی ارتش با تمام قوا در حال پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی هستند و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خللی در امنیت مرز‌ها به وجود بیاید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در بازدید از مرز‌های شرقی کشور در شهرستان تایباد گفت: نیرو‌های زمینی ارتش با تمام قوا در حال پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی هستند و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین خللی در امنیت پایدار مرز‌های جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

وی همچنین افزود: نیرو‌های زمینی ارتش مثل همیشه و شبانه روزی وظیفه برقراری امنیت در مرز‌ها و را بر عهده دارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون برای کشور ما هیچ گونه تهدیدی در منطقه وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: همه مطمئن باشند با کوچک‌ترین تهدیدی ما با قدرت از مرز‌ها دفاع خواهیم کرد.

امیر سرتیپ آذریاندر خاتمه تصریح کرد: در بحث مبارزه با ویروس کرونا تا کنون بیش از ۱۳ هزار متجاوز مرزی را در مرزبانی دستگیر کرده ایم و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به مناطق قرنطینه فرستاده و به مراکز بهداشتی تحویل داده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه