English

ناصر عتباتی عنوان کرد:

تشکیل نیروهای واکنش سریع به تحرکات اراذل و اوباش از سوی نیروی انتظامی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از تشکیل نیروهای واکنش سریع به تحرکات اراذل و اوباش از سوی نیروی انتظامی خبر داد.

تشکیل نیروهای واکنش سریع به تحرکات اراذل و اوباش از سوی نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از تشکیل نیروهای واکنش سریع به تحرکات اراذل و اوباش از سوی نیروی انتظامی خبر داد گفت:هرچند یکی از رویکردهای اصلی مجموعه قضایی و انتظامی اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه از وقوع جرم است، ولی چنانچه عده‌ای با اصرار به ارتکاب عمل مجرمانه سعی در اخلال  نظم و امنیت جامعه داشته باشند دستگاه قضایی و مجموعه انتظامی برخوردهای قاطع کیفری با اینگونه افراد خواهد داشت.

وی از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم  اخلال در نظم و امنیت خبر داد و افزود: به پرونده‌های مربوط به اینگونه جرایم به صورت ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

**رصد، بروزرسانی بانک اطلاعات مجرمین

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل شناسایی، رصد، بروزرسانی بانک اطلاعات مجرمین و شناسایی نواحی جرم خیز را از عوامل موثر در مقابله با تحرکات اراذل و اوباش ذکر کرد که در دستور کار مراجع قضایی انتظامی قرار گرفته است.

وی گفت: دستگاه قضایی استان مصمم‌تر از قبل در همکاری و هماهنگی با مجموعه‌های نظامی و انتظامی، اجازه هیچگونه عرض اندام به اخلالگران نظم و امنیت  و اراذل و اوباش نخواهد داد و با مظاهر هر گونه ناامنی به شدت و قاطعانه برخورد می‌کند.

 عتباتی با اشاره به اینکه تولید، تامین و حفظ امنیت یکی از مطالبه‌های اصلی مردم است افزود: همه مسئولین وظیفه دارند تا در راستای مطالبات به حق مردم و توسعه امنیت پایدار در استان بیش از بیش و جهاد گونه تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تشریح راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه در برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد: اقدام سریع و به موقع مجموعه قضایی و انتظامی به ویژه حضور به موقع پلیس در محل سبب پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات بعدی خواهد بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه