English

سرهنگ حسین دهقانپور:

اولویت پلیس مشهد، برخورد با سارقان خشن است

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متاسفانه رسانه‌های معاند با برش و گزینش برخی وقایع از برخورد خشن پلیس با مخلان نظم و امنیت سعی در زیر سوال بردن این تلاش‌ها و ایجاد جنجال‌های رسانه‌ای دارند.

اولویت پلیس مشهد، برخورد با سارقان خشن است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی مشهد در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اعلام کرد: در راستای اجرای این هدف متذکر می‌شوم پلیس حافظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم است و اگر برخورد قهری با مخلان نظم عمومی نداشته باشد، امنیت پایدار در شهر محقق نخواهد شد.

سرهنگ حسین دهقانپور همچنین افزود: متاسفانه رسانه‌های معاند با برش و گزینش برخی وقایع از برخورد خشن پلیس با مخلان نظم و امنیت سعی در زیر سوال بردن این تلاش‌ها و ایجاد جنجال‌های رسانه‌ای دارند، که رسانه‌ها در راستای خنثی سازی این اقدامات موذیانه، با آگاه سازی و تبیین حقایق و عقبه رخدادی که پلیس را مجبور به استفاده از قوه قهریه کرده است، بار‌ها این نیرو را یاری کرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه با اشاره  به فضای افسارگسیخته نشر مطالب مسموم خبری در فضای مجازی گفت: در رویداد‌های مختلف با ورود رسانه و تبیین حقایق در صحنه برای مردم، اقدامات قاطع پلیس در برخورد با هنجارشکنان مورد تایید جامعه قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: به تازگی نیروی پلیس در مشهد برای رفع یک نزاع خانوادگی وارد عمل شد، فردی علاوه بر تهدید و مجروح کردن چهار نفر در این حادثه، به یک مامور پلیس نیز آسیب رسانده بود که در این شرایط، ماموری دیگر با استفاده از سلاح و ابزار قانونی که در اختیار داشت برای زمین گیر کردن فرد مهاجم اقدام نمود و یقینا مردم نیز در چنین شرایطی، برخورد قاطع و قهرآمیز پلیس را مطالبه می کنند.

سرهنگ حسین دهقانپور در خاتمه خواستار تسریع در انتشار برخی اخبار مهم پلیسی توسط واحد اطلاع رسانی این نهاد شد و گفت: معتقدم اطلاع رسانی سریع به خبرنگاران، پس از وقوع برخی حوادث حاد، باید در کمترین زمان ممکن انجام شود که ما این رویکرد را در دستور کار قرار داده ایم و علاوه بر این قبیل نشستها، رابطه خبری با اصحاب رسانه را توسعه خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه