English

سرپرست شرکت گاز استان مازندران خبر داد:

گازرسانی به ۱۱۴ روستا در برنامه سال۱۴۰۰

سرپرست شرکت گاز استان مازندران گفت: برنامه گازرسانی به 114 روستا تا پایان سال به گونه‌ای که ضریب پوشش گازرسانی روستایی به بالای 95/5 درصد برسد را نیز ددر دستور کار داریم.

گازرسانی به 114 روستا در برنامه سال1400

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مقدم بیگلریان درباره اهم برنامه‌های شرکت گاز استان مازندران در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اظهار داشت: اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در زمینه گازرسانی به صنایع و CNG، جذب حدود 157 مشترک جدید صنعتی، جذب 60 هزار و 817 مشترک جدید شهری و روستایی، همچنین اقدام در زمینه کاهش هدر رفت گاز طبیعی، استفاده از کنتورهای ارتقاء یافته، مانیتورینگ ایستگاه های تقلیل فشار، شناسایی مصارف غیرمتعارف و تعمیر و کالیبراسیون از مهمترین برنامه‌های شرکت گاز استان مازندران در سال جاری است.

وی ادامه داد: برنامه گازرسانی به 114 روستا تا پایان سال و بهره‌برداری از این طرح‌ها به گونه‌ای که ضریب پوشش گازرسانی روستایی به بالای 95/5 درصد برسد را نیز ددر دستور کار داریم و جزء برنامه‌های اولویت‌دار شرکت گاز استان مازندران در سال جاری است.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران گفت: طی 3 ماه نخست امسال در استان مازندران در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها 10 هزار مشترک جدید پذیرش و تعداد کل مشترکین استان به یک میلیون و 514 هزار و 408 مشترک رسیده است.

وی درباره گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی نیز تصریح کرد: در بخش صنایع نیز برای 80 واحد باقی‌مانده از مصوبه شورای اقتصاد برنامه‌ریزی شده که این واحدها شامل مرغداری، دامداری، گلخانه، کارخانه تولید آسفالت و... می‌شود که تا پایان امسال بتوانیم بیش از 75 درصد واحدهای مشمول مصوبه شورای اقتصاد را تحت پوشش قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه